اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده خبر داد

اعطای وام کارگشایی به 200 خانوار مددجوی قیداری

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده از اعطای وام کارگشایی به 205 خانوار مددجوی قیداری خبر داد.

اعطای وام کارگشایی به 200 خانوار مددجوی قیداری

علی ملکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: پرداخت وام کارگشایی یکی از تدابیر پیش‌بینی شده توسط کمیته امداد در راستای رفع نیازهای فوری و ضروری مددجویان است تا بتوانند نسبت به رفع گوشه‌هایی از نیازهای مالی خانوارهای زیر پوشش این نهاد اقدام کنند.

وی با اشاره به نگاه کارشناسی دینی در زمینه پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه اضافه کرد: این وام‌ها به منظور تامین جهیزیه، هزینه تحصیل، تعمیر مسکن، درمان و بدهی به مددجویان کمیته امداد پرداخت می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی‌(ره) شهرستان خدابنده همچنین سقف وام‌های پرداختی در زمینه کارگشایی را پنج تا 10 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در سه ماهه نخست سال جاری به 205 خانوار مددجوی قیداری وام کارگشایی پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: برای پرداخت وام کارگشایی به مددجویان قیداری در سه ماهه نخست سال جاری مبلغ یک میلیارد ریال هزینه شده است.

ملکی در ادامه با اشاره به سایر اقدامات کمیته امداد خدابنده از آغاز سال جاری افزود: کمیته امداد خدابنده در کنار توانمندسازی اقتصادی مددجویان اقدام به توانمندی این گروه در زمینه فرهنگی نیز کرده است.

وی با اشاره به آموزش گروهی مددجویان قیداری در راستای اجرای طرح فلاح از توزیع مجله دیداری در بین خانوارهای زیر پوشش این نهاد خبر داد و گفت: برگزاری همایش‌ها و مسابقات دانش‌آموزی نیز از دیگر برنامه‌های فرهنگی است که در سه ماهه نخست سال جاری انجام شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده در ادامه با اشاره به انجام مشاوره‌های دینی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد قیدار اضافه کرد: برگزاری مسابقات گروهی برای همسران جوان و همچنین دختران در آستانه ازدواج از اقداماتی است که در سه ماهه نخست سال جاری توسط کمیته امداد خدابنده انجام شده است.

وی همچنین معرفی مددجویان بی سواد به نهضت سوادآموزی را نیز از دیگر اقدامات کمیته امداد خدابنده در سه ماهه نخست سال جاری عنوان کرد و افزود: این اقدام در راستای ریشه‌کنی بی‌سوادی در بین مددجویان زیر پوشش این نهاد صورت گرفت.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول