اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای طرح احسان دانش‌آموز محقق شد

استقبال دانش‌آموزان نظرآبادی از طرح‌های حمایتی کمیته امداد

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) نظرآباد گفت: محصلان این شهرستان استقبال گسترده‌ای در اجرای طرح حمایتی احسان دانش‌آموز داشتند.

استقبال دانش‌آموزان نظرآبادی از طرح‌های حمایتی کمیته امداد

مجید بوچالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد اظهار داشت: دین مبین اسلام تاکید بسیاری بر حمایت از مظلوم و دستگیری از مستمندان داشته و همواره مسلمانان و مومنان تشویق به این عمل خیر شده‌اند.

وی تصریح کرد: ملت ایران از جمله مردمانی هستند که هیچگاه کمک به افراد نیازمند را فراموش نکرده و شاهد هستیم که سالانه طرح‌های کمیته امداد برای تامین نیاز اقشار کم‌درآمد و محروم با استقبال و همکاری گسترده مردمی اجرا می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) نظرآباد در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه کمک به نیازمندان محدود به سنین و یا اقشار خاصی از جامعه نیست، گفت: بر اساس تعالیم دین مبین اسلام هر یک از مسلمانان باید به کمک نیازمندان شتافته و حدیث داریم که اگر چنین روحیه‌ای افراد نداشته باشند، مسلمان نیستند.

بوچالی ادامه داد: به همین دلیل طرح‌هایی که کمیته امداد برای رفع مشکل نیازمندان و افراد تحت سرپرستی خود دارد، همواره از سوی اقشار مختلف مردمی حمایت شده و کسانی که از این طرح‌ها حمایت می‌کنند از اقشار و سنین مختلف هستند.

وی تصریح کرد: به عنوان نمونه طرح کشوری احسان دانش‌آموز از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) در فصل تحصیلی 89 – 90 اجرا شد که ما شاهد استقبال گسترده دانش‌آموزان به ویژه در شهرستان نظرآباد از این طرح بودیم.

کمک 50 میلیون ریالی دانش‌آموزان نظرآبادی در طرح احسان دانش‌آموز

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) نظرآباد گفت: بر اساس این طرح، کمک‌های نقدی دانش‌آموزان در هر مدرسه جمع‌آوری و برای رفع نیاز محصلان همان مدرسه هزینه می‌شود.

بوچالی متذکر شد: در فصل تحصیلی 89 – 90 شاهد جمع‌آوری حدود 50 میلیون ریال کمک‌های نقدی دانش‌آموزان نظرآبادی بودیم که نشان دهنده مشارکت گسترده دانش‌آموزان در نظرآباد در اجرای طرح احسان است.

این مسئول در پایان تاکید کرد: به طور قطع طرح احسان دانش‌آموز را فصل تحصیلی 91 – 92 نیز با جدیت در تمام مدارس این شهرستان اجرایی خواهیم کرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول