اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شبانکاره:

اجرای طرح مقابله با سوء تغذیه برای مددجویان کمیته امداد شبانکاره

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد شبانکاره گفت: طرح مقابله با سوء تغذیه برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شبانکاره با موفقیت اجرا شد.

اجرای طرح مقابله با سوء تغذیه برای مددجویان کمیته امداد شبانکاره

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره اسماعیل زارع شامگاه یکشنبه در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شبانکاره اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب شکوهمند اسلامی است و همواره در هدف ارزشمند رفع نیاز اقشار آسیب‌پذیر جامعه گام برداشته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شبانکاره خاطر نشان کرد: اقشار ناتوان، نیازمند و آسیب‌پذیر جامعه نیازهای گسترده‌ای در تمامی ابعاد و عرصه‌ها دارند و آنچه از اهمیت بالایی برخوردار است، توجه به تمام ابعاد و زوایای رفع این نیازهاست.

زارع با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) به تمام ابعاد نیازمند اقشار زیر پوشش دقت دارد بیان کرد: تامین ارزاق عمومی و حمایت مالی، فعالیت‌های فرهنگی و حمایت تحصیلی، حوزه بهداشت و درمان و تامین سلامت اقشار آسیب‌پذیر جامعه از مسائل مهمی است که کمیته امداد امام خمینی (ره) در ارائه خدمات به اقشار آسیب‌پذیر جامعه به آنها توجه دارد.

وی اضافه کرد: ایجاد رضایتمندی در میان اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر جامعه از نتایج ارزشمندی است که فعالیت‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) در عرصه‌های مختلف به دنبال داشته است.

این مسئول سلامت و بهداشت را از نیازهای اساسی جوامع بشری دانست و یادآور شد: تلاش در حوزه ارتقای سطح سلامت و بهداشت خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) از مسائل ارزشمندی است که در سال‌های اخیر به طور جدی در دستور کار این نهاد قرار گرفته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شبانکاره گفت: با توجه به اهمیت مسئله تغذیه کودکان و جلوگیری از مشکلات سوء تغذیه کودکان در سال گذشته 96 کودک زیر شش سال کمیته امداد امام خمینی (ره) شبانکاره از خدمات بهداشتی در این زمینه بهره‌مند شدند و این امر در تمام گستره شهرستان صورت پذیرفته است.

زارع ادامه داد: اجرای طرح مقابله با سوء تغذیه در مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) شبانکاره از طرح‌های مهم و ارزشمندی است که در منطقه اجرایی شده است.

وی با تشریح روند اجرای این طرح اذعان داشت: طرح سوء تغذیه با برنامه‌ریزی کمیته امداد و همکاری کارشناسان شبکه بهداشت و درمان استان اجرا شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شبانکاره تصریح کرد: پرداخت هزینه درمانی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) از دیگر رویکردهای کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور ارتقای وضعیت بهداشتی است و اقدامات گسترده‌ای در این راستا صورت پذیرفته است.

زارع بیان کرد: پرداخت هزینه درمان 310 نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) از اقداماتی است که در شبانکاره صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد:‌ افراد نیازمند به‌ عنوان ولی نعمتان جامعه قلمداد می‌شوند و حمایت از آنها وظیفه عموم است و به سفارش مقام معظم رهبری که بیمار نباید دردی به جز بیماریش داشته باشد کمیته امداد این شهرستان هزینه درمانی مددجویان تحت حمایت را پرداخت کرده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شبانکاره اذعان کرد: از تمام امکانات و توان موجود برای خدمات‌رسانی به مددجویان بهره می‌بریم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول