اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیرکل اداره حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد:

کمیته امداد از 260 هزار یتیم در کشور حمایت می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون مدیر کل اداره حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: 260 هزار یتیم در سطح کشور از خدمات مختلف این نهاد بهره‌مند هستند.

کمیته امداد از 260 هزار یتیم در کشور حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی،‌ فاطمه اسماعیلی اظهار داشت: ایتام مذکور علاوه بر بهره‌مندی از خدمات این نهاد از حمایت 570 هزار حامی نیز برخوردار هستند.

این مسئول افزود: حامیان سال گذشته مبلغی بالغ بر 145 میلیارد تومان به حساب ایتام زیرپوشش خود واریز کردند.

اسماعیلی در خصوص جذب حامی برای ایتام زیرپوشش نیز گفت: رابطان و سررابطان این نهاد در تلاشند تا با اطلاع‌رسانی هرچه بیشتر تعداد زیادی از نیکوکاران را برای خدمت‌رسانی به محرومان جذب کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی از ایتام چندین حامی دارند، متذکر شد: این حامیان علاوه بر کمک‌های نقدی که به صورت ماهیانه که به حساب ایتام واریز می‌شود در مواردی از قبیل لوازم خانگی، جهیزیه، مسکن، پوشاک، لوازم تحصیلی، درمان و اشتغال به آن‌ها کمک می‌کنند.

معاون مدیرکل اداره حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در پایان اذعان داشت: این نهاد سال گذشته در کشور 140 هزار حامی برای حمایت از ایتام زیرپوشش جذب کرده است.

انتهای پیام/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول