اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خبر داد

طراحی سامانه ارتباطی سما ویژه اردوهای فراغتی کمیته امداد

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از طراحی سامانه ارتباطی سما ویژه اردوهای فراغتی کمیته امداد خبر داد.

طراحی سامانه ارتباطی سما ویژه اردوهای فراغتی کمیته امداد

فرید محبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: طراحی این سامانه موجب شده تا استان‌های برگزار کننده اردوهای اوقات فراغت کمیته امداد ارتباط بهتر و بیشتری با هم داشته و اطلاعات مربوط به شرکت‌کنندگان در اردوها و برنامه‌های برگزار شده نیز در این سامانه ثبت شده است.

وی با اشاره به اردوی رهپویان ولایت کمیته امداد در بوشهر بیان کرد: چهار دوره از این اردوها امسال در استان بوشهر برگزار شده و دانش‌آموزان شرکت کننده در این اردوها از برنامه‌های مختلف فرهنگی، معنوی، تفریحی و ... برخوردار شدند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر بیان کرد: در این اردوها دو مربی شامل مشاور دینی و مشاور خانواده حضور دارند و در موضوعات مختلف دانش‌آموزان را آموزش می‌دهند.

محبی افزود: در مجموع 13 مربی مستقر در این اردوها حضور دارند ضمن اینکه مربیان ساعتی در رشته‌های تربیت بدنی و مهارت‌های ورزشی نیز در اردوها حضور می‌یابند.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط جوی استان بوشهر در فصل تابستان، سعی کردیم از تمام ظرفیت‌ها و امکانات کمیته امداد برای فراهم کردن محیطی امن و آرام برای دانش‌آموزان استفاده کنیم.

مدیر کل کمیته امداد بوشهر خاطر نشان کرد: برگزاری اردوهای منطقه‌ای به میزبانی بوشهر نشان از توانایی و ظرفیت بالای کمیته امداد استان بوشهر در برگزاری این اردوهاست.

محبی در ارتباط با اردوهای 10 روزه ماه رمضان نیز گفت: 80 نفر از دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر در قالب کانون پیروان ولایت به استان فارس اعزام می‌شوند.

وی گفت: با توجه به اینکه اردوها در ایام ماه رمضان برگزار می‌شود تلاش شده تا برنامه‌های مرتبط با فضای این ماه برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شود.

مدیر کل کمیته امداد بوشهر اضافه کرد: کمیته امداد برنامه‌های فرهنگی و معنوی به ویژه برای دانش‌آموزان تحت پوشش را همواره در دستور کار داشته و با وجود ظرفیت‌های موجود در برگزاری این اردوها نیز موفق عمل کرده است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول