اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های قهرمانی تکواندوی جوانان کشور

بانوی تکواندوکار قزوینی بر سکوی سوم ایستاد

خبرگزاری فارس: نایب‌رئیس هیئت تکواندوی استان قزوین از عنوان سومی بانوی تکواندوکار قزوینی در رقابت‌های قهرمانی تکواندوی جوانان کشور خبر داد‌.

بانوی تکواندوکار قزوینی بر سکوی سوم ایستاد

الهام قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه پروین کشاورز در وزن اول این مسابقات تیم جوانان استان قزوین را همراهی می‌کرد، اظهار کرد‌: این تکواندوکار شایسته با کسب عنوان سومی به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

وی با اشاره به اینکه کشاورز در دور اول رقابت‌های قهرمانی کشور مقابل رقیب نامدار خود دینا پوریونسی از گیلان قرار گرفت، افزود: با وجود اینکه تمامی پیش‌بینی‌های غلطی که در مورد شکست کشاورز پیش آمده بود این تکواندوکار شایسته استان قزوین حریف خود را شکست داد‌.

قنبری با بیان اینکه کشاورز در دور دوم این رقابت‌ها حریفانی از گیلان و اردبیل را شکست داد، تصریح کرد: در دور چهارم این بانوی شایسته استان قزوین مقابل حریف خود از تهران قرار گرفت و با ناداوری از حضور در دیدار پایانی باز‌ماند.

نایب‌رئیس هیئت تکواندوی استان قزوین عنوان کرد‌: کشاورز در وقت‌های اول و دوم به خوبی از حریف تهرانی خود امتیاز گرفت و در آخرین ثانیه‌های وقت سوم با وجود اینکه باید امتیاز برتری را می‌گرفت با ناداوری داوران بازی این دیدار را با شکست پشت سرگذاشت و به مدال برنز این مسابقات رسید.

قنبری با اشاره به اینکه بازی در آخرین لحظات با نتیجه تساوی 14 بر 14 دنبال می‌شود، یادآور شد: خیلی عجیب بود که داوران امتیاز آخر پروین کشاورز را به راحتی آب خوردن به حریف تهرانی دادند.

تکواندوکاران وزن‌های اول تا هفتم قزوین در مرحله یک چهارم نهایی حذف شدند

نایب‌رئیس هیئت تکواندوی استان قزوین در ادامه از حذف دیگر تکواندوکاران این استان در روزدوم مسابقات قهرمانی جوانان و بزرگسالان کشور خبر داد.

وی با اشاره به این که زهرا عزیزی، سمیه خانبانی، پرستو نورمحمدی، سارا رحمانی، آتوسا کاکاوند، شکرانه ایزدی و الناز امیری به ترتیب در وزن‌های دوم تا هشتم از دور رقابت‌ها کنار رفتند، عنوان کرد‌: این ورزشکاران عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند و همگی در مرحله یک چهارم نهایی و پای فینال بازی‌های خود را واگذار کردند.

قنبری قرعه نامناسب تکواندوکاران استان قزوین را هم از یاد نبرد و گفت: اگر ورزشکاران ما با قرعه بهتری روبه رو می‌شدند می‌توانستیم حداقل دو یا سه مدال دیگر را کسب کنیم.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول