اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب دو پیروزی

عناوین برتر لیگ آینده‌سازان المپیک به تکواندوکاران قم رسید

خبرگزاری فارس: تکواندوکاران هیئت قم عناوین برتر مسابقات لیگ آینده‌سازان المپیک کشور را به خود اختصاص دادند.

عناوین برتر لیگ آینده‌سازان المپیک به تکواندوکاران قم رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم تکواندو از جمله رشته‌های رزمی مورد علاقه شدید نوجوانان و جوانان قمی و همچنین از رشته‌های بسیار موفق و پر فروغ ورزش قم در سال‌های اخیر به شمار می‌رود که در تمام دوران فعالیت خود همواره در پیکارهای لیگ و قهرمانی کشور حضور موفق داشته است.

در کنار موفقیت‌های ارزنده‌ای که تکواندوی قم در سال‌های اخیر در مسابقات داخلی و برون مرزی به دست آورده است حضور موفق تکواندوکاران قم در رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور موجب شده است تا قم یکی از هیئت‌های موفق تکواندو کشور لقب بگیرد.

امسال نیز تیم‌های مختلفی به نمایندگی از هیئت تکواندو استان قم در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور این رشته حضور دارند که یکی از آنها تیم رده سنی نوجوانان هیئت قم در پیکارهای لیگ آینده‌سازان المپیک قهرمانی باشگاه‌های کشور است.

این تیم به مربیگری استاد علی بهمنی از مربیان سازنده و پرتلاش تکواندو قم و با ترکیبی متشکل از برترین‌های رده سنی نوجوانان تکواندو قم امسال در مسابقات لیگ تکواندو رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور با عنوان لیگ آینده‌سازان المپیک شرکت کرده است.

در حالی که بر اساس برنامه سازمان لیگ فدراسیون تکواندو، این هفته رقابت‌های هفته‌های سوم و چهارم از دور رفت مسابقات لیگ آینده‌سازان المپیک تکواندو باشگاه‌های کشور برگزار شد، تکواندوکاران قمی ضمن شکست حریفان خود، عناوین برتر بخش‌های مختلف را بیشتر به خود اختصاص دادند.

تکواندوکاران هیئت قم در هفته‌های سوم و چهارم از نیم فصل نخست لیگ آینده‌سازان المپیک تکواندو کشور به ترتیب با تیم‌های هیئت تکواندو استان سمنان و هیئت تکواندو استان کرمانشاه دیدار کردند و با پیروزی از شیاپچانگ خارج شدند.

در گام نخست و در دیداری از هفته سوم مسابقات این فصل، تیم هیئت تکواندو قم در دیداری حساس برابر تیم هیئت تکواندو استان سمنان به میدان رفت که در پایان رقابت تکواندوکاران دو تیم در 10 وزن، این تیم قم بود که به برتری قاطع هشت بر دو دست یافت.

در مسابقه دوم که رقابتی از هفته چهارم رقابت‌ها محسوب می‌شود، تیم هیئت تکواندو قم مقابل تیم هیئت تکواندو استان کرمانشاه به میدان رفت و توانست این دیدار را نیز با نتیجه بسیار خوب هشت بر سه به سود خود به پایان رسانده و بدین ترتیب هفته‌ای موفق را در لیگ آینده‌سازان المپیک پشت سر بگذارد.

علاوه بر نتایج خوبی که تیم هیئت تکواندو قم در دیدارهای هفته‌های سوم و چهارم از دور رفت لیگ آینده‌سازان المپیک تکواندو کشور کسب کرد، در جمع بهترین‌ها رضا دهقان سرپرست تیم هیئت قم در هر دو هفته به عنوان سرپرست نمونه انتخاب شد.

همچنین در جمع برترین‌های اخلاق، عنوان برتر هفته چهارم مسابقات به تیم هیئت تکواندو قم رسید و امیر باقی از تیم هیئت قم فنی‌ترین مبارز شناخته شد در حالی که در جدول باشگاه یاری با 12 امتیاز در صدر ایستاد و تیم‌های ذوب آهن اصفهان و هیئت قم با هفت امتیاز جدی‌ترین تعقیب کننده‌های این تیم هستند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول