اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت 11 تیم

قم تیم اخلاق جام شکوفه‌های تکواندوی کشور شد

خبرگزاری فارس: تیم قم به عنوان تیم برتر و نمونه اخلاق رقابت‌های لیگ تکواندو دختران باشگاه‌های کشور جام شکوفه‌های تکواندو برگزیده و معرفی شد.

قم تیم اخلاق جام شکوفه‌های تکواندوی کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم پیشرفت تکواندوی قم در سال‌های اخیر علاوه بر کسب عناوین قهرمانی از رقابت‌های نوجوانان جهان، غرب آسیا، پیکارهای بین‌المللی و همچنین میادین مهم لیگ و قهرمانی کشور، پیامدهای مثبت دیگری را نیز به دنبال داشته است.

یکی از اتفاقات خوب در ورزش قم در این سال‌ها توجه بیش از پیش به ورزش بانوان بوده با در نظر گرفتن این مطلب که بانوان نیز می‌توانند همانند آقایان در ورزش قهرمانی حضور موفق و چشمگیری داشته و عناوین و افتخارات مهمی را به ارمغان بیاورند.

در کنار این رخداد بسیار مهم و ارزشمند در ورزش استان قم، هیئت تکواندو نیز از جمله هیئت‌های پرکار و پرتلاش ورزشی قم محسوب می‌شود که به خوبی توانست گام‌های مؤثری در راستای رشد و توسعه این رشته در بخش بانوان بردارد.

در واقع با فعالیت گسترده بخش بانوان این هیئت که تا سال گذشته مسئولیت آن را کبری سخایی‌وطن بر عهده داشت و اکنون نیز فرشته کریمی‌مهر این مسئولیت را در دست دارد، بانوان تکواندو کار قمی در تمام رده‌های سنی در رویدادهای مهم تکواندوی کشور مشارکت داشته و صاحب عنوان هستند.

به هر حال بر اثر تلاش برای تداوم این حرکت بسیار خوبی که موجب شد تا استعدادهای بانوان قمی در رشته ورزشی تکواندو شکوفا شده و توانمندی‌های تکواندوی قم در میادین مهم کشوری به نمایش در بیاید، بانوان تکواندو کار با جام شکوفه‌ها کار خود را در فصل جدید لیگ‌های تکواندوی کشور آغاز کردند.

در واقع نخستین لیگ در بخش بانوان در آغاز دوره جدیدی از مسابقات لیگ تکواندو در سطح کشور در سال 91، لیگ رده سنی نونهالان دختر بود که با عنوان جام شکوفه‌ها امسال تلاش تیم‌های مدعی را در سومین دوره متوالی آن آغاز کرد.

در مسابقات لیگ تکواندو رده سنی نونهالان دختر باشگاه‌های کشور با عنوان جام شکوفه‌ها، امسال 11 تیم حضور دارند که طبق برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندو، مسابقات هفته‌های اول و دوم خود از دور رفت سومین دوره این پیکارها را در خانه تکواندوی تهران برگزار کردند.  

دختران نونهال تکواندوکار قم در آغاز فصل جدید لیگ جام شکوفه‌ها دو مسابقه بسیار مهم و حساس در مقابل تیم‌های هیئت تکواندوی استان زنجان و اداره ورزش و جوانان شهرستان هشتگرد برگزار کردند که در هر دو مسابقه مغلوب حریفان خود شدند.

اما در پایان هفته‌های اول و دوم از فصل جدید این رقابت‌ها که از سوی مسئولان برگزاری، برترین‌های بخش‌های مختلف اعم از بهترین مبارز و بهترین داور معرفی شدند و همزمان چندین انتخاب دیگر از بین چهره‌های شاخص صورت گرفت، تیم دختران نونهال هیئت تکواندوی استان قم به عنوان تیم برتر و نمونه اخلاق معرفی و تقدیر شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول