اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ تکواندو باشگاه‌های کشور

دو شکست متوالی برای تکواندوکاران قم رقم خورد

خبرگزاری فارس: تکواندوکاران قمی با قبول دو باخت دور از انتظار از رسیدن به صدرنشینی رقابت‌های لیگ تکواندو نونهالان باشگاه‌های کشور دور شدند.

دو شکست متوالی برای تکواندوکاران قم رقم خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم رقابت‌های لیگ رده سنی نونهالان تکواندوی باشگاه‌های کشور این هفته در حالی پیگیری شد که تکواندوکاران قمی در تلاش برای رسیدن به صدر جدول، دو مسابقه حساس را واگذار کردند و از صدر فاصله گرفتند.

مسابقات تکواندو قهرمانی باشگاه‌های کشور در قالب لیگ نونهالان این هفته در حالی به انجام رسید که دیدارهای هفته‌های چهارم و پنجم از مرحله نخست پیکارهای هشتمین دوره لیگ نونهالان باشگاه‌های کشور در گروه‌های دوم و چهارم در خانه تکواندو برگزار شد.

بر‌ اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو کشورمان، در هفته‌های دوم و چهارم نتایج جالب توجهی به دست آمد که از جمله آنها می‌توان به شکست تکواندوکاران قمی در جدال با تیم‌های جوانه تهران و هیئت تکواندو کجور اشاره کرد.

در آغاز مسابقات هفته چهارم از دور رفت مسابقات لیگ تکواندو نونهالان باشگاه‌های کشور، تیم هیئت تکواندو قم در یکی از مهم‌ترین رقابت‌های این هفته برابر تیم مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه به میدان رفت که این دیدار به برتری حریف انجامید.

تکواندوکاران قمی در این دیدار در 10 وزن با تیم مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه به رقابت پرداختند که با وجود تلاش و کوشش فراوانی که از سوی آنها انجام شد، این مسابقه در نهایت با برتری هفت بر سه به سود تیم جوانه پایان یافت.

این باخت برای تیم تکواندو نونهالان قم از نظر روحی تبعات خوبی به دنبال نداشت، زیرا تکواندوکاران قمی در دومین دیدار خود مغلوب تیم هیئت تکواندو کجور شدند.

در این مسابقه نیز دو تیم در تلاش برای کسب امتیازات لازم در 10 وزن به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این تیم تکواندو هیئت کجور بود که توانست با حساب هشت بر دو شکست سنگین‌تری نسبت به مسابقه قبل به تیم هیئت تکواندو قم تحمیل کند.

اما در جدول رده‌بندی گروه دوم مقدماتی مسابقات این فصل لیگ تکواندو رده سنی نونهالان پسر باشگاه‌های کشور که تیم قم نیز در آن حضور دارد، هم‌اکنون تکواندوکاران مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه با کسب 15 امتیاز در صدر ایستاده‌اند.

در این رده‌بندی تیم هیئت تکواندو بخش کجور با کسب 10 امتیاز در رده دوم ایستاده است و در تعقیب صدرنشین قرار دارد، ضمن اینکه تیم‌های نام‌آوران الوان گشت با 9 امتیاز، فرمانیه تهران با پنج امتیاز و هیئت تکواندو قم با کسب چهار امتیاز در رده‌های سوم تا پنجم هستند و تیم پالایش نفت امام خمینی شازند به عنوان تنها تیم بدون امتیاز این رقابت‌ها در انتهای جدول ایستاده است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول