اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز مسابقات

تهرانی‌ها پیشتاز رقابت‌های قهرمانی تکواندو بانوان کشور شدند

خبرگزاری فارس: مسئول برگزاری مسابقات تکواندو بانوان کشور گفت: در روز نخست رقابت‌های هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو بانوان کشور در پنج وزن اول رده سنی جوانان تیم تهران با کسب سه مدال طلا پیشتاز است.

تهرانی‌ها پیشتاز رقابت‌های قهرمانی تکواندو بانوان کشور شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مرجان نریمانی شنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نخستین روز این رقابت‌ها 150 نفر ورزشکار این رشته در پنج وزن به رقابت با یکدیگر رفتند.

وی افزود: در وزن -54 کیلوگرم سارا خوش‌جمال‌فکری از تهران موفق شد به مقام قهرمانی برسد، رکسانا کوزلی‌زاده از توابع تهران عنوان نایب قهرمانی این وزن را به دست آورد و فائزه واحدی‌منش از استان گلستان به همراه پروین کشاورز از استان قزوین عنوان سوم مشترک را کسب کرد.

مسئول برگزاری مسابقات تکواندو بانوان کشور بیان داشت: در وزن -58 کیلوگرم ریحانه محمدی از تهران بر سکوی اول و فرزانه عسگردون از استان مازندران بر سکوی دوم ایستاد و نیلوفر شمس از استان البرز به همراه معصومه حجتی از توابع تهران به طور مشترک سوم شدند.

به گفته وی در وزن -74 کیلوگرم زهره رمضانی از استان گیلان عنوان نخست را به خود اختصاص داد، هانیه سعیدی از استان مازندران عنوان دوم این وزن را کسب کرد و همچنین سادات حسینی از استان کرمان و سمیرا بوستانی از توابع تهران عنوان‌های سوم را به طور مشترک کسب کردند.

نریمانی خاطرنشان کرد: در وزن 87 کیلوگرم فاطمه روحانی از تهران به مقام قهرمانی رسید، زهرا مظفری از استان البرز به مقام نایب قهرمانی رسید و عاطفه برمکی از توابع تهران و حنانه همتی از استان گیلان به صورت مشترک سوم شدند.

وی یادآور شد: در رقابت‌های وزن +87 کیلوگرم نفیسه مخلصی از استان البرز موفق شد عنوان قهرمانی این وزن را به خود اختصاص دهد، مهناز عموزاده از استان مازندران به مقام نایب قهرمانی رسید و نسرین شفیعی از آذربایجان‌شرقی و پریناز کفایی از استان تهران به طور مشترک سوم شدند.

هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو بانوان کشور در رده سنی جوانان به میزبانی شهرستان کاشان با حضور 240 نفر ورزشکار در قالب 30 تیم از 28 استان کشور به مدت دو روز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول