اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 8 مدال طلا، نقره و برنز

بانوان البرزی قهرمان مسابقات تکواندو کشور شدند

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت تکواندو استان البرز گفت: تیم تکواندو پومسه استان البرز مقتدرانه عنوان قهرمانی بانوان کشور را به دست آورد.

بانوان البرزی قهرمان مسابقات تکواندو کشور شدند

محمد نوذری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت:  این رقابت‌ها با حضور197 نفر در قالب 23 تیم از 21 استان کشور در شهر اصفهان برگزار شد و در پایان تیم استان البرز با کسب چهار مدال طلا، یک نقره و سه برنز و مجموع 34 امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

وی افزود: در این رقابت‌ها که با حضور برترین‌های کشور برگزار شد طراوت باقرپور، ساناز خرمی پور و زهرا افتخاری مقام نخست، نسترن ملکی مقام دوم و معصومه نصیری مقام سوم را کسب کردند.

این مسئول ادامه داد: در بخش تیمی نیز در رده سنی بالای 29 سال عنوان نخست، زیر 19 سال عنوان سوم و در رده سنی 19 تا 29 سال نیز عنوان سوم به ورزشکاران البرز رسید.

نوذری با بیان اینکه در این رقابت‌ها نفرات ملی پوشان البرز نیز حضور داشتند گفت: تیم البرز با تمرینات مستمر و خوبی که در طی ماه‌های اخیر داشت شانس اول کسب مقام قهرمانی محسوب می‌شد و این اتفاق هم افتاد و بانوان ارزشمند البرز توانستند به مقام ارزشمند اولی دست پیدا کنند.

وی با قدردانی از تلاش‌های نائب رئیس هیئت خاطرنشان کرد: خانم افتخاری هم به عنوان مربی وهم به عنوان ورزشکار حضور درخشانی در این مسابقات داشت و در پایان ضمن کسب مقام اول در در رده سنی خود به عنوان مربی نمونه این دوره از مسابقات نیز معرفی شد.

نوذری در پایان اذعان داشت: استان البرز در حال حاضر بیشترین نفرات ملی پوش را در تیم‌های ملی تکواندو کشور دارد و این وضعیت در تیم‌های پومسه کشور به مراتب مساعدتر است به نحوی که در مسابقات اخیر جهانی ملی پوشان البرز بیشترین مدال‌های تیم اعزامی کشورمان را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول