اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندو خراسان‌رضوی:

قهرمان‌پروری در تکواندو مستلزم برنامه‌ریزی است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تکواندو خراسان‌رضوی گفت: قهرمان‌پروری در تکواندو مستلزم برنامه‌ریزی بلندمدت است.

قهرمان‌پروری در تکواندو مستلزم برنامه‌ریزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، سیدمحمد فاطمی اظهار کرد: پرورش ورزشکار افتخارآفرین برای استان فرآیندی نیست که بتوان با صرف مدت یک یا دو سال به آن دست یافت.

وی با اشاره به تکواندوکارانی هم‌چون مهری پرسته‌زاد، مهتاب ایرجی، بهناز اکبرزاده، علی مروی و مسعود خوش‌نیت گفت: این افراد به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند اما از گذشته تاکنون مشکل ورود ورزشکار شهرستانی به تیم ملی سبب عدم عضویت تکواندوکاری از این استان به تیم ملی تکواندو شده است.

وی مشکلات مالی موجود در این هیئت را عامل عدم حضور نماینده‌ای از استان خراسان‌رضوی در مسابقات لیگ برتر تکواندو کشور عنوان کرد و گفت: سال گذشته به منظور شرکت در مسابقات لیگ تکواندو نقش‌جهان، 40 میلیون تومان هزینه شد که برای حضور در لیگ برتر تکواندو حدود دو برابر این مبلغ لازم است.

فاطمی‌نسب افزود: در صورت وجود حامی مالی می‌توانیم در لیگ برتر حضور داشته باشیم که اقداماتی در این ارتباط انجام شد اما با توجه به اینکه جذب اسپانسر منوط به بازگشت سرمایه می‌باشد هنوز این امر محقق نشده است.

وی با اشاره به برگزاری لیگ تکواندو استان در بخش بانوان در تیرماه سال جاری، اظهار کرد: لیگ تکواندو استان در بخش آقایان نیز طی ماه آینده برگزار خواهد شد و برنامه‌ریزی‌هایی در مورد سرمایه‌گذاری در بخش نونهالان و خردسالان که امری زمان‌بر است توسط این هیئت در حال پی‌گیری است.

رئیس هیات تکواندو خراسان‌رضوی با اشاره به هزینه برآورده شده این هیئت در سال 90 اظهار داشت: حدود 110 میلیون تومان هزینه مجموع فعالیت‌ها و امور صورت گرفته در هیئت تکواندو استان در سال گذشته بوده است که از این میزان 19 میلیون تومان در سال 90 از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان استان، 4 میلیون تومان از طریق فدراسیون تکواندو، 55 میلیون تومان از فروش احکام کمربندهای زرد، سبز، آبی تا دان 2 تامین شد.

فاطمی‌نسب از انجام مطالعات احداث سالن اختصاصی تکواندو مشهد خبر داد و گفت: این سالن در زمین‌های خریداری شده توسط اداره‌کل ورزش و جوانان استان واقع در الهیه مشهد احداث خواهد شد که به منظور راه‌اندازی آن مبلغی بالغ بر 800 میلیون تومان نیاز است.

وی از قول مساعد استانداری خراسان‌رضوی برای ساخت این سالن خبر داد.

رئیس هیئت تکواندو خراسان‌رضوی در مورد ورزشکاران فعال در استان خراسان‌رضوی گفت: طبق آمار ثبت شده در فدراسیون 9 هزار و 400 تکواندوکار در این استان به فعالیت مشغول هستند که بخش اعظم آنان را ورزشکاران دارای کمربند زرد، سبز و آبی تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول