اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون تکواندو:

لیگ تکواندو ایران تنها لیگ تکواندو جهان است

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون تکواندو گفت: ایران تنها کشور جهان است که دارای لیگ تکواندو و مسابقات باشگاهی است.

لیگ تکواندو ایران تنها لیگ تکواندو جهان است

سید محمد پولادگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: برگزاری لیگ تکواندو در رده‌های مختلف سنی در کشور ضمن ایجاد انگیزه بین ورزشکاران این رشته، محلی برای رشد استعدادهای تکواندو ایران شده است.

وی افزود: فدراسیون تکواندو تمام برنامه‌های استعدادیابی خود را روی بازی‌های لیگ تکواندو کشور متمرکز کرده است.

به گفته وی لیگ تکواندو کشور، این امکان را فراهم کرده تا بهترین تکواندوکاران استان‌های کشور در قالب تیم‌های مختلف در مسابقات لیگ حضور داشته باشند.

این مسئول بیان داشت: در چند ساله اخیر ثابت شده است مسابقات لیگ تکواندو کشور می‌تواند یک مرکز مناسب برای کشف استعدادهای ناب این ورزش رزمی باشد و نشانه بارز آن هم قهرمانانی است که در رده‌های مختلف سنی تیم ملی تکواندو کشور حضور دارند که از مسابقات لیگ به تیم ملی می‌رسند.

پولادگر، استعدادیابی در شهرستان‌ها را نیز نیازمند امکانات سخت‌افزاری دانست و گفت: زمینه‌های ایجاد یک مرکز استعدادیابی فراهم شده، اما هنوز به مرحله اجرایی کار نرسیده است.

رئیس فدراسیون تکواندو متذکر شد: طی چند سال گذشته فدراسیون بیشترین برنامه‌های خود را در بخش استعدادیابی نوجوانان در اقصی نقاط کشور متمرکز کرده است.

سی و چهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی بزرگسالان کشور با حضور 361 نفر شرکت‌کننده از 25 استان کشور به مدت دو روز طی روزهای 22 و 23 تیرماه به میزبانی شهرستان کاشان در سالن ورزشی دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول