اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تکواندو خراسان رضوی:

247 باشگاه تکواندو در خراسان رضوی فعال هستند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تکواندو استان خراسان رضوی گفت: ناظران هیئت در تمام استان بر باشگاه‎های تکواندو نظارت می‎کنند.

247 باشگاه تکواندو در خراسان رضوی فعال هستند

حسین آئینه‎چی در گفت‎وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مشهد افزود: 247 باشگاه تکواندو در استان فعال هستند که از این تعداد بین 170 تا 180 باشگاه در مشهد هستند و بازرسان ما در تمام استان از این باشگاه‎ها بازرسی به عمل می‎آورند.

وی ادامه داد: در این بازرسی‎ها حضور مربی، دانش و مدرک مربیگری مربیان و مبالغی که از هنرجویان برای اخذ مدرک و کمربند گرفته می‎شود مورد بازرسی بازرسان ما قرار می‎گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بازرسی از امکانات و تجهیزات و همچنین شهریه باشگاه‎ها بر عهده اداره ورزش و جوانان است زیرا مجوز باشگاه‎ها توسط این اداره صادر می‎شود و شهریه‎ها هم بر اساس نرخ مصوب این اداره که همه ساله اعلام می‏‎شود از هنرجویان اخذ می‎شود.

دبیر هیئت تکواندو استان خراسان رضوی با بیان اینکه ظرفیت فنی وجود این تعداد باشگاه در استان وجود دارد تصریح کرد: ما مربیان خوبی در استان داریم و تعداد زیادی دوره‎های آموزش مربیگری نیز برگزار می‎کنیم.

آئینه‌چی درباره برنامه‎های این هیات تصریح کرد: هفته جاری تیم استان به مسابقات قهرمانی پومسه کشور در اصفهان اعزام می‏شود و روزهای 23 و 24 تیرماه نیز تیم‎های آقایان و بانوان استان به مسابقات قهرمانی کشور رده سنی جوانان اعزام می‌شوند.

دبیر هیئت تکواندو استان خراسان رضوی درباره بودجه این هیئت گفت: فعلا هیچ بودجه‎ای از طرف اداره کل ورزش و جوانان و یا فدراسیون به ما داده نشده است اما ما اندکی از صدور احکام درآمد داریم و باقی نیازهای هیئت را با اعتبار خودمان تامین می‎کنیم تا بودجه‎ها داده شود.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول