اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکواندو کار ملی‌پوش اصفهانی:

اردوی تیم ملی را تا اعزام تکواندوکاران به المپیک ترک نمی‌کنم

خبرگزاری فارس: تکواندو کار ملی‌پوش اصفهانی گفت: تا زمان اعزام تکواندو کاران المپیکی به لندن، اردوی تیم ملی را ترک نمی‌کنم زیرا نمی‌خواهم هدفی را که داشتم، نیمه کاره رها کنم.

اردوی تیم ملی را تا اعزام تکواندوکاران به المپیک ترک نمی‌کنم

علیرضا نصرآزادانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: یک سال قبل با هدف حضور در المپیک در اردوهای تیم ملی حضور یافتم و تمام تلاشم را نیز در این مسیر انجام دادم.

وی به تصمیم کادر فنی برای حذف شدن از ترکیب تیم اعزامی به المپیک اشاره کرد و افزود: در بهترین شرایط قرار داشتم اما خواست خدا بوده که برای المپیک انتخاب نشوم.

تکواندو کار ملی‌پوش اصفهانی ادامه داد: کادر فنی  اعلام کرده بود که با مسابقه انتخابی تکواندو کاران اعزامی به المپیک را مشخص می‌کند اما در نهایت این کار را انجام ندادند.

وی با بیان اینکه مسئولان استانی باید از وی حمایت می‌کردند و او را تنها نمی‌گذاشتند، تصریح کرد: با رئیس فدراسیون تکواندو نیز صحبت کردم اما وی جواب مشخصی به من نداد.

نصرآزادانی افزود: نرفتن به المپیک پایان کار یک ورزشکار نیست و تلاشم را انجام می‌دهم تا در آینده موفقیت‌های دیگری را کسب کنم.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول