اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم تکواندو بانوان سایپای البرز:

قرارداد بانوان تکواندوکار سایپا ثبت شده است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم تکواندو بانوان سایپای البرز گفت: قرارداد تمام بازیکنان عضو این تیم به صورت رسمی ثبت شده است.

قرارداد بانوان تکواندوکار سایپا ثبت شده است

مینو مداح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: سایپا از جمله تیم‌های موفق و قدرتمند لیگ برتر تکواندو محسوب می‌شود و امسال نیز در تلاش هستیم تا از جایگاه خود در این رقابت‌ها دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه تمرینات آماده‌سازی تیم بانوان تکواندو سایپا در شرایط مناسب ادامه دارد، تصریح کرد: برای تحقق اهدافی که در لیگ برتر داریم، نیاز بود که بازیکنان جذب و با انجام تلاش بیشتر خود را آماده حضور در این رقابت‌ها کنیم.

سرمربی تیم تکواندو بانوان سایپای البرز درباره بانوان تکواندوکار البرزی حاضر در رقابت‌های لیگ برتر فصل جدید گفت: امسال ما از تکواندوکاران خوبی استفاده خواهیم کرد که توانایی‌های زیادی داشته و در لیگ برتر صاحب جایگاه خوبی هستند.

مداح ادامه داد: تمام نفرات ما در آمادگی کامل به سر برده و با عقد قرارداد رسمی مشکلی برای حضور در تیم سایپای البرز ندارند.

17 تکواندوکار جذب تیم بانوان سایپای البرز شدند

وی با بیان اینکه 17 بانوی تکواندو کار فصل آتی با هوگوی سایپای البرز به میدان می‌روند، گفت: ما آماده مبارزه با هر تیمی هستیم و در این فصل حرف‌های بسیاری برای گفتن داریم.

سرمربی تیم تکواندو بانوان سایپای البرز متذکر شد: تا فرصت اندک باقی مانده رقابت‌های لیگ برتر تکواندوی بانوان کشور، آخرین مراحل آماده‌سازی و تمرینی را به صورت مداوم پیگیری می‌کنیم تا از همان رقابت‌های نخست با قدرت وارد میدان شویم.

لازم به توضیح است، رقابت‌های لیگ برتر تکواندو بانوان کشور از روز 15 تیر ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

همچنین روز چهارشنبه گذشته پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه سایپای البرز با انتشار خبری از ثبت قرارداد کادر فنی و بازیکنان این تیم خبر داده است.

در این گزارش آمده است: تیم تکواندو بانوان سایپا با سرمربیگری مینو مداح در مسابقات لیگ برتر تکواندو کشور حضور خواهد داشت و شهره خلج‌زاده و مهناز قراگوزلو نیز به ترتیب با عناوین کمک مربی و سرپرست تیم، قرارداد خود را با سایپا امضا کردند.

بر اساس این گزارش، آتوسا فرهمند، ندا فرهود، فاطمه نورملکی، نگین عباس زاده، مریم شیرجهانی، مهسا زاور، سوسن حاجی‌پور، راحله آسمانی، سهیلا سیاحی، ویدا احمدپور، صدیقه کرد منجیلی، عاطفه نیک آبادی، فرزانه صاحبی، شکوفه کریمی، مرجان تاتلاری، سمیه مصطفایی و مریم تقی‌زاده نیز قرارداد خود را به عنوان بازیکن با این تیم به ثبت رساندند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول