اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های لیگ تکواندوی نونهالان دختر کشور

هیئت تکواندوی قزوین مقابل قم به برتری رسید

خبرگزاری فارس: در رقابت‌های لیگ تکواندوی نونهالان دختر باشگاه‌های کشور، نونهالان تیم هیئت تکواندوی قزوین با قاطعیت تیم هیئت تکواندوی قم را شکست دادند.

هیئت تکواندوی قزوین مقابل قم به برتری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در هفته سوم از رقابت‌های لیگ تکواندوی نونهالان دختر باشگاه‌های کشور جام شکوفه‌ها که در خانه تکواندو تهران برگزار شد تکواندوکاران دختر تیم هیئت تکواندوی قزوین، مقابل تیم هیئت تکواندوی قم قرار گرفتند که در پایان با نتیجه قاطع 9 بر یک این تیم را مغلوب کردند.

در این دیدار تنها شکست تیم هیئت تکواندوی قزوین توسط نیوشا مهدی‌لو در وزن اول رقم خورد و دیگر تکواندوکاران از جمله مهدیه یوسفی، دنیا محمدی، حدیث آماره، مژگان زادمحمد، شکیلا کلهر، فاطمه رضایی، هایده بیگدلی، مهدیه ذوالقدری و فریبا صادقی‌فر مقابل رقیبان خود به برتری دست یافتند.

تیم هیئت تکواندوی نونهالان دختر قزوین در هفته‌های اول و دوم این مسابقات نیز موفق شده مقابل رقیبان خود یک پیروزی و یک تساوی را کسب کند.

تکواندوکاران دختر تیم هیئت تکواندوی قزوین در دیدار نخست خود مقابل تیم اداره ورزش و جوانان هشتگرد به تساوی پنج بر پنج دست یافته بودند و در دیدار دوم خود با نتیجه مقابل تیم هیئت تکواندوی گرگان با نتیجه 9 بر یک به پیروزی رسیده بودند.

تیم هیئت تکواندوی دختران قزوین تا پایان هفته سوم این رقابت‌ها با کسب هفت امتیاز پس از تیم‌های هیئت تکواندوی گیلان و هیئت تکواندوی شهرستان بندرعباس در مکان سوم جدول رده‌بندی قرار دارد.

رقابت‌های لیگ تکواندوی نونهالان دختر باشگاه‌های کشور جام شکوفه‌ها با حضور یازده تیم به صورت رفت و برگشت در خانه تکواندوی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول