اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم تکواندو خراسان رضوی:

بیشتر مربیان تکواندو به فکر درآمدزایی هستند

خبرگزاری فارس:سرمربی تیم تکواندو خراسان رضوی گفت : متاسفانه بیشتر مربیان فعال در این رشته به فکر درآمدزایی هستند و کسی برای آموزش علاقه‌مندان کاری نمی‌کند.

بیشتر مربیان تکواندو به فکر درآمدزایی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی سید مهدی پرسته‌زاد اظهار کرد: متاسفانه مربیان فعال در باشگاه‌های تکواندو ،در سطح استان بیشتر به کمیت فکر می کنند و با ثبت‌نام تعداد زیادی از علاقه‌مندان در باشگاه‌ها فقط به فکر درآمدزایی هستند و از آموزش حرفه‌ای غافل ماندند و اهمیتی به این موضوع نمی‌دهند.

وی با بیان این که پذیرش یک نوجوان و یا جوان به منظور آموزش تکواندو صرفا اعطای کمربندهای رنگارنگ نیست،‌افزود: در چنین شرایطی که باشگاه‌ها تنها کمیت را مد نظر قرار می‌دهند و تفکرشان بر اساس مباحث مالی است می‌بایست برنامه‌ای از سوی هیئت تکواندو خراسان رضوی اجرا شود.

سرمربی تیم تکواندو خراسان رضوی خواستار توجه بیشتر به قهرمان پروری در این رشته ورزشی و نظارت بر فعالیت باشگاه‌های تکواندوی فعال در سطح استان شد و گفت: متاسفانه در حال حاضر آمار قابل قبولی در زمینه قهرمان پروری در رشته تکواندو استان نداریم که مهمترین دلیل آن عدم وجود مربی فعال درباره پرورش ورزشکار حرفه ای در این رشته ورزشی است.

 پرسته‌زاد افزود: در گذشته تعدادی مربی در این زمینه فعالیت داشتند که به علت عدم توجه مسئولان وقت هیأت تکواندو خراسان رضوی از ادامه کار خود کناره‌گیری کردند که همین امر سبب شدنتوانیم عناوین خوبی در سطح کشور به دست آوریم.

وی با بیان اینکه می بایست در زمینه ارتقای سطح دانش فنی مربیان تکواندو استان برنامه ریزی شود اظهار داشت: تاکنون در این خصوص اقداماتی از سوی هیئت تکواندو خراسان رضوی صورت گرفته ولی با توجه به ظرفیت موجود و تعداد زیاد علاقه‌مندان به رشته ورزشی تکواندو می‌توان فعالیت‌های بیشتری در زمینه آموزش مربیان در نظر گرفت.

پرسته زاد پیشنهاد کرد: این هیأت می تواند با تشکیل تیم بازرسی بر کار باشگاه‌ها و مربیان تکواندو در سطح استان نظارت جدی داشته باشد تا از روند سطحی آموزش تکواندو به علاقه‌مندان جلوگیری شود.

وی تاکید کرد: افراد با نام نویسی خود در کلاس های تکواندو به باشگاه مورد نظر اعتماد می کنند بنابراین ما نیز باید با آموزش اصولی تکواندو پاسخگوی مناسبی برای اعتماد آنان باشیم.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول