اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات ورزشی دانشجویان پسر کشور

کاپ قهرمانی در دست تکواندوکاران خراسان رضوی جا خوش کرد

خبرگزاری فارس: تیم خراسان رضوی با کسب 57 امتیاز به قهرمانی مسابقات تکواندوی بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان کشور دست یافت.

کاپ قهرمانی در دست تکواندوکاران خراسان رضوی جا خوش کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، پیش از ظهر امروز رقابت‌های تکواندو بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور با حضور 52 تکواندوکار در قالب 14 تیم در هشت وزن 54-، 58 -، 63 -، 68-، 74-، 80، 87- و 87+ در سالن شهید مقصودی همدان برگزار شد.

این رقابت‌ها با قهرمانی تیم خراسان رضوی به پایان رسید و تیم‌های آذربایجان با 19 امتیاز و کرمانشاه با 11 امتیاز در جایگاه دوم و سوم این مسابقات ایستادند.

در وزن 54- کیلوگرم این رقابت‌ها جواد مؤدب‌پور از خراسان رضوی، خلیل میری اسفندی از هرمزگان و رسول لشگری از همدان به ترتیب اول تا سوم شدند.

علی بیگلری از کرمانشاه، حسین نیرومند از خراسان رضوی به عناوین اول و دوم دست یافتند و حمید عباسی از همدان و حسین محمدی از زنجان در وزن 58- به مقام سوم مشترک رسیدند.

در وزن 63- کیلوگرم ابوذر خطابی از خراسان رضوی به قهرمانی دست پیدا کرد، حسین فرخی از تهران در جای دوم ایستاد و مسلم امیریان از کرمان و اسماعیل قربانی از همدان به طور مشترک سوم شدند.

سید سجاد حسینی‌مجد از خراسان رضوی مقام اول، جمال صوفیه از کردستان مقام دوم و حامد شکاری از سمنان و بهنام ابراهیمی از همدان به طور مشترک مقام سوم را در وزن 68- کیلوگرم به خود اختصاص دادند.

ایوب رسولی از آذربایجان غربی در وزن 74- کیلوگرم توانست با غلبه بر رقبای خود به مقام قهرمانی این وزن دست پیدا کند و حسن فلاح از خراسان رضوی نایب قهرمان شد و عباس علی‌نژاد از تهران و مهدی پوردخانی از سمنان در جایگاه سوم مشترک ایستادند.

در وزن 80- کیلوگرم احسان جوانشیری از خراسان رضوی قهرمانی را از آن خود کرد، رحمت‌الله عبدلی از لرستان در جایگاه دوم ایستاد و فرهاد کریم‌زاده از خوزستان و وحید دهقانی از هرمزگان مشترکاً به مقام سومی دست یافتند.

پیمان نیک‌پور از آذربایجان غربی، حسین یعقوبی از خراسان رضوی، مجتبی صادقی از اصفهان و حمید مرادی از همدان توانستند با پشت سر گذاشتن رقبای خود در وزن 87- کیلوگرم مقام اول تا سوم مشترک این وزن را از آن خود کنند.

در وزن 87+ نیز علی حدادی از قم، وحید بلدی از اصفهان اول و دوم شدند و ایوب کرمی از کردستان و مهرداد عابدی از خراسان رضوی به مقام سومی مشترک دست پیدا کردند.

جواد مؤدب‌پور از خراسان رضوی به عنوان فنی‌ترین بازیکن و علی بیگلری از کرمانشاه به عنوان پرامتیازترین بازیکن شناخته شدند.

همچنین تیم کردستان به عنوان تیم اخلاق مسابقات تکواندوی بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان دست یافت.

قضاوت این دیدارها بر عهده 14 داور از استان همدان و دیگر استان‌ها بود که حسین حسینی‌زاده، مسئول انجمن تکواندو مجتمع دانشگاه فرهنگیان به عنوان ناظر فنی و رضا صفرخانیان به عنوان سرپرست فنی و احمد صالحی سرداور برگزارکننده این رقابت‌ها بودند.

به نفرات برتر مسابقات تکواندو در هر وزن مدال، حکم قهرمانی و جایزه نقدی، به تیم‌های برتر کاپ قهرمانی و به تیم برتر اخلاق در مسابقات کاپ اخلاق اهدا می‌شود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول