اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

سیره و رفتار شهدا برای نسل جوان تبیین شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: سیره و رفتار شهدا را باید برای نسل جوان تبیین کرد تا بتوانیم آنها را از تهاجم فرهنگی در امان نگه داریم.

سیره و رفتار شهدا برای نسل جوان تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری صبح امروز در دیدار با خانواده شهدای روستای قلعه‏‌نو خرقان اظهار داشت: یاد شهدا ما را هدایت می‌کند و شهدا چراغ راه نظام اسلامی هستند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: اگر شهدا نبودند و در راه اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی تلاش نمی‌کردند، معلوم نبود اکنون ما در چه وضعیتی به سر می‌بردیم.

مطهری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص خانواده شهدا افزود: امام خامنه‌ای در بیانات گوناگون در دیدار با اقشار مختلف مردم و مسئولان تاکید بر تفقد و رسیدگی به خانواده شهدا دارند و خانواده شهدا را نمونه‌هایی ممتاز برای انقلاب و اسلام می‌دانند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود به تهاجم فرهنگی دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: ما باید تلاش کنیم سیره و رفتار شهدا را برای نسل جوان خود تبیین کنیم تا راه و روش شهدا در جامعه ترویج یابد.

در این دیدارها، خانواده‌های شهدا با تاکید بر پاسداری از خون شهدا، از مسئولان و مردم خواستند شهدا را فراموش نکرده و بدانند که چه کسانی رفته‌اند و ما باید اکنون به وظیفه خود که همان پاسداری از خون شهداست عمل کرده و غافل نشویم که اگر غافل شدیم در آن دنیا شرمنده شهدا خواهیم بود.

مسئول تربیت و آموزش سپاه شهرستان شاهرود نیز در ادامه این مراسم گفت: بیش از 300 نفر از بسیجیان شرکت‌کننده در دوره‌های آموزش عادی به فعال بسیج در مرحله تیراندازی که مرحله پایانی این دوره است، به صورت متمرکز شرکت کردند.

حجت‏‌الاسلام علیرضا اسکندرپور با بیان اینکه تیراندازی بسیجیان در مدت دو روز و در میدان تیر لشکر 58 تکاور ذوالفقار شاهرود برگزار شد، افزود: همچنین دوره تکمیلی سرگروه‌های حلقه صالحین در مرکز آموزش کشاورزی شاهرود به مدت سه روز برگزار شد و بیش از 100 نفر در این دوره شرکت نموده و آموزش‌های تکمیلی صالحین را گذراندند.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول