اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان‌شرقی تاکید کرد

حمایت از تعاونی‌های دانش‌بنیان با محوریت فارغ‌التحصیلان دانشگاهی

خبرگزاری فارس: مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان‌شرقی از حمایت بانک توسعه تعاون از تعاونی‌های دانش‌بنیان با محوریت فارغ‌التحصیلان دانشگاهی خبر داد.

حمایت از تعاونی‌های دانش‌بنیان با محوریت فارغ‌التحصیلان دانشگاهی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، علی‌اکبر بالاگر ظهر امروز در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر ‌با اشاره به نقش دانشگاه آزاد اسلامی در تربیت قشر فرهیخته دانشگاهی، از دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان یکی از نهادهای مهم کشور در حوزه آموزش عالی یاد کرد.

وی گفت: در سالی که مقام معظم رهبری آن را سال حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی نامگذاری کرده‌اند نقش دانشگاهیان در ارائه طریق مناسب برای تحقق و عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری بسیار مهم و تأثیرگذار است.

این مقام مسئول با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه این دانشگاه در اجرای پروژه‌های تحقیقاتی و ارائه طرح‌های پژوهشی به دلیل دارا بودن رشته‌های متنوع فنی و مهندسی همچنین علوم پایه در مقطع تحصیلات تکمیلی بر حمایت بانک توسعه تعاون آذربایجان‌شرقی از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در قالب شرکت‌های تعاونی دانش‌بنیان تأکید کرد.

وی افزود: این بانک به‌عنوان بازوی اعتباری وزارت تعاون اعطای تسهیلات برای تعاونی‌های فعال در حوزه‌های مختلف را در سال تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی در اولویت کاری خود قرار داده است.

بالاگر، پیشرفت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر را به‌عنوان بزرگ‌ترین مجتمع آموزش عالی منطقه ارسباران بسیار چشمگیر و در خور توجه عنوان کرد و گفت: توسعه دانشگاه آزاد اسلامی در این شهرستان موجب رونق اقتصادی اجتماعی و فرهنگی منطقه شده و این امر نشان از تدبیر شایسته رئیس و تلاش‌های همکاران در این واحد بزرگ دانشگاهی است.

وی افزود: بانک توسعه تعاون در راستای تحقق اصل 44 قانون اساسی گام برمی‌دارد که جا دارد همکاری‌های مناسب در این زمینه صورت گیرد.

بالاگر در ادامه تصریح کرد: به کارگیری هر چه بیشتر دانشگاه‌ها و ترغیب هیئت‌های علمی برای برطرف کردن نیازهای جامعه از دیگر مواردی است که باید به آن توجه ویژه داشت.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول