اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

تحریم‌ها، ایران را در مقابل دشمنان واکسینه کرده است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: تحریم‌ها و توطئه‌های مختلف دشمنان در 33 سال گذشته، ایران را واکسینه کرده است.

تحریم‌ها، ایران را در مقابل دشمنان واکسینه کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر در خطبه‌های نماز جمعه زنجان اظهار کرد: توطئه‌های مختلف دشمنان در طول 33 سال گذشته به ویژه اعمال تحریم‌های مختلف در بخش‌های متنوع ملت ایران را در برابر این توطئه‌ها واکسینه کرده است.

وی با بیان اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری برگ برنده ایران در برابر تهدیدات و توطئه‌ها مقاومت است، افزود: ملت ایران با مقاومت جانانه در برابر توطئه‌های دشمنان پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان داده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه از نظر مسلمانان هر خونی که از مسلمانان در جهان ریخته می‌شود حاصل توطئه دشمنان از جمله صهیونیزم و آمریکا است، افزود: ما آمریکا و صهیونیزم را مسئول ریخته‌شدن خون مسلمانان می‌دانیم.

وی با اشاره به نسل‌کشی مسلمان در کشور میانمار تصریح کرد: رئیس جمهور میانمار در برابر این نسل‌کشی سکوت اختیار کرده است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه توطئه‌های مختلف دشمنان همواره مورد توجه مقام معظم رهبری بوده و راه حل برون رفت از فشارهای مختلف به کشور را به خوبی ترسیم می‌کنند، افزود: از دیدگاه مقام معظم رهبری امروز استکبار جهانی در برابر بیداری اسلامی احساس ناتوانی می‌کند.

وی بر ضرورت ادامه مبارزه با استکبار از دیدگاه مقام معظم رهبری تاکید کرد و افزود: مبارزه در حال حاضر مبارزه همت‌ها و اراده‌ها است.

خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری مسلمانان جز برگشت به اسلام و حاکمیت اسلامی راه دیگری ندارند، افزود: از دشمنان کینه‌ورز نباید انتظاری بیشتر از این داشت که با مسلمانان مبارزه نکنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به احداث مصلی زنجان خاطرنشان کرد: مصلی زنجان نیازمند حمایت همه جانبه مردم و مسئولان است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: بر اساس تقویم فردا روز نخست ماه رمضان است.

وی با برشمردن فضیلت‌های ماه رمضان، هر لحظه این ماه را عبادت دانست و گفت: باید از فضیلت‌های این ماه به نحو مطلوبی بهره برد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه اول مرداد آغاز هفته گرامیداشت بیماران هموفیلی است، افزود: در استان زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی و شهر غواصان دریادل از بیماران خاص به نحو مطلوبی حمایت می‌شود.

وی پنجم مرداد را سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) دانست و گفت: خوشبختانه در حال حاضر در بیشتر از 700 شهر نماز پر صلابت و دشمن‌شکن جمعه برگزار می‌شود.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه در استان زنجان نیز نماز جمعه به صورت باشکوه برگزار می‌شود، افزود: مردم در نماز جمعه با شور و شوق خاصی شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مصلی زنجان برای دسترسی آسان مردم به نماز جمعه و اجرای برنامه‌های مختلف مذهبی و فرهنگی احداث شده است، افزود: ادامه مسیر ساخت این مصلی نیازمند حمایت‌های مردمی است.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول