اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی:

تحریم، بلوف‌ دشمنان برای تضعیف روحیه ملت ایران است

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی گفت: تحریم، بلوف‌ دشمنان برای تضعیف روحیه ملت ایران است که قطعا با حضور حداکثری مردان و زنان غیور ایران اسلامی در انتخابات آتی هیچ تاثیری بر این ملت نخواهد گذاشت.

تحریم، بلوف‌ دشمنان برای تضعیف روحیه ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک فرهاد اسکندری بعد از ظهر امروز در همایش انتخابات، زنان، حضور گسترده و آگاهانه اظهار داشت: ملت ایران 33 سال است که در تحریم به سر می‌برد، تحریم دشمنان نه تنها تاثیری بر این ملت نداشته است، بلکه موجب استقلال، خوداتکایی و اعتماد به نفس بیشتر مردم ایران اسلامی شده است.

وی گفت: دشمنان باید بدانند آن که بیش از ایران از تحریم‌ها به ویژه تحریم نفت ضربه خواهد خورد، خودشان هستند چرا که ملت ایران در برابر فشارهای دشمنان کوتاه نخواهد آمد.

اسکندری با بیان اینکه بعد از خلق حماسه 22 بهمن، حضور گسترده در انتخابات و بیعت مجدد مردم با رهبر معظم انقلاب است، افزود: حضور مردم ولایت‌مدار استان مرکزی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند ماه در پای صندوق‌های اخذ رای، بار دیگر وفاداری این مردم را به انقلاب و آرمان‌‌های بلند آن را به اثبات خواهد رساند.

مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی با اشاره به تلاش دشمنان برای جلوگیری از حضور گسترده مردم در انتخابات بیان داشت: دشمنان همواره از حضور حداکثری مردم در انتخابات گوناگون هراس داشته و به دنبال راهی برای جلوگیری از حضور مردم در انتخابات هستند که بدون شک در 12 اسفند امسال مردم همیشه در صحنه و بیدار ایران اسلامی توطئه‌های آنان را نقش بر آب خواهند کرد.

اسکندری با بیان اینکه حضور مردم در صحنه‌ها یکی از ارکان‌های مهم این انقلاب در 33 سال گذشته بوده و همچنان خواهد بود، خاطر نشان کرد: مردم ایران اسلامی امروز به نقطه اوج دشمن‌شناسی رسیده‌اند و نسبت به توطئه‌های دشمنان روزبه‌روز بیدارتر و هوشیارتر می‌شوند که حضور پرشکوه آنان در راهپیمایی 22 بهمن گواه این مدعاست.

وی تاکید کرد: ملت ایران تکلیف‌شناس و ولایت‌محور بوده و از دو عنصر عقل و شرع در تفسیر و تحلیل مسائل استفاده می‌کنند و این مهم موجب آبرومندی نظام در برهه‌های حساس تاریخی شده است.

مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی با تاکید بر ضرورت حضور گسترده زنان در انتخابات بیان کرد: زنان با حضور خود در پای صندوق‌های اخذ رای یک خانواده را به پای صندوق‌های اخذ رای می‌کشانند که این از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

اسکندری گفت: حضور در پای صندوق‌های رای امنیت ملی کشور را تضمین کرده و موجب اقتدار کشور خواهد شد.

مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری مرکزی نیز با اشاره به اینکه در اسفند ماه امسال چشم همه جهانیان به افتخارآفرینی ملت ایران دوخته شده است، گفت: زنان آگاه، فهیم، ولایت‌مدار، مومن، انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی آماده‌اند برای حضور گسترده و خلق حماسه در انتخابات مجلس شورای اسلامی جواب تحریم و تهدید‌های دشمنان نظام اسلامی را قاطعانه بدهند.

اشرف جواهری با بیان اینکه زنان باید با حضور خود در انتخابات خانواده را به شرکت در این امر مهم تشویق کنند، اظهار داشت: زنان که همیشه به خوبی با وظیفه و رسالت خود آشنا بوده‌اند با حضور در انتخابات به تکلیف سیاسی، ملی و دینی خود عمل خواهند کرد.

وی به نقش و تاثیر زنان در برابر توطئه‌‌های استکبار اشاره کرد و افزود: یکی از راه‌های ضربه زدن به ارزش‌های اسلامی و انقلابی این مرز و بوم زنان هستند که بیشتر مورد هدف دشمنان قرار دارند که باید در برابر این توطئه بسیار هوشیار بود.

انتهای پیام/آ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول