اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ایرانشهر تصریح کرد

حضور حداکثری مردم در صحنه پاسخی به تحریم‌ دشمنان

خبرگزاری فارس: فرماندار ایرانشهر گفت: حضور باشکوه و حداکثری مردم در صحنه‌های پاسخ کوبنده‌ای به تحریم‌های دشمنان نظام است.

حضور حداکثری مردم در صحنه پاسخی به تحریم‌ دشمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از ایرانشهر، رحمدل بامری صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی بانوان و جوانان در آستانه انتخابات در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: دشمن با انجام اقدامات گوناگون نظیر تحریم و تهدید تلاش می‌کند تا زمینه‌های حضور مردم در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات مجلس شورای اسلامی را کمرنگ کند.

وی افزود: اما حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که ملت ایران همواره و همیشه در تمامی صحنه‌ها حضور می‌یایند و از میهن خود دفاع کرده و به بیگانگان اجازه تجاوز نمی‌دهند.

بامری گفت: این انتخابات فرصتی بسیار مناسب است تا در مسیر ادای دین به خون شهیدان و امام شهیدان حرکت کنیم.

فرماندار ایرانشهر ادامه داد: اصل و شالوده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران متفاوت از هر انقلاب دیگری بوده و بر اساس دین، وحدت، رهبری دینی و بصیرت است.

رحمدل بامری بیان کرد: در نظام جمهوری اسلامی، اثرگذاران در انتخابات مردم هستند و هدف هم رسیدن به کمال معنوی و الهی است نه رسیدن به قدرت.

فرماندار ایرانشهر در ادامه اجرای قانون، اجرای عدالت، مشارکت حداکثری در انتخابات، سلامت و رعایت اصل امانتداری از آرای مردم را وظیفه مجریان انتخابات دانست.

وی گفت: مرکز حوزه انتخابیه ایرانشهر یکی از بزرگ‌ترین حوزه‌های انتخابیه در سطح کشور است که شامل شهرستان ایرانشهر، سرباز، دلگان، بنت، فنوج، لاشار و آشار است که گستردگی و جمعیت زیادی را می‌شود.

فرماندار ایرانشهر افزود: تعداد 340 شعبه اخذ رأی با 137 شعبه ثابت و 203 شعبه سیار این حوزه را پوشش می‌دهد و حدود 6 هزار نفر نیرو، کار برگزاری انتخابات را در این حوزه انتخابیه انجام می‌دهند.

این جلسه با حضور اعضای هیئت اجرایی، نظارت، بازرسی و اعضای صندوق‌های شعب رأی شهرستان ایرانشهر برگزار شد.

انتهای پیام/س20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول