اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قروه:

حماسه امروز پاسخ زیبایی به تهدیدها و تحریم‌های دشمنان بود‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه قروه حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را زیباترین پاسخ به تحریم‌ها، تهدیدها و یاوگویی‌های دشمنان برشمرد.

حماسه امروز پاسخ زیبایی به تهدیدها و تحریم‌های دشمنان بود‌

حجت‌الاسلام صفرعلی احیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه با اعلام این مطلب اظهار کرد: آخرین تیرهای ترکش دشمن زبون نیز هدف خود را به اشتباه رفت و ناامیدی بیشتر آنان را رقم زد.

وی با بیان اینکه موج جدید تبلیغات دشمن که در مرحله اول تودهنی سختی را از ملت ایران خورده است از همین امشب آغاز می‌شود، افزود: این کوردلان در ابتدا پیش‌بینی کردند که مردم به پای صندوق‌های رای نمی‌آیند.

به گفته وی، اخیرا از مردم خواهش کردند که نیایند و حال که مردم با بی‌اعتنایی به یاوه‌گویی آنان بیشترین مشارکت را داشته‌اند خواهند گفت تنها تعدادی آمده بودند اما مردم ما امروز با آرا خود انفجاری در دنیا ایجاد کردند که ذهن بیمار دشمنان را متلاشی کرد.

امام جمعه قروه با اشاره به بارش دانه‌های رحمت الهی همزمان با حضور بابرکت مردم این شهرستان در انتخابات مجلس نهم، تصریح کرد: این رحمت و برکت توام باید در سایه اتحاد و انسجام و احترام به رای اکثریت تداوم یابد.

حجت‌الاسلام احیا در ادامه از عملکرد مناسب نامزدهای انتخابات مجلس نهم در این شهرستان در عرصه تبلیغ و معرفی قدردانی کرد گفت: این تبلیغات شور انتخاباتی را در بین همه به ویژه جوانان چند برابر کرده بود.

وی با بیان اینکه این عملکرد پس از انتخابات نیز با احترام به نظر اکثریت باید ادامه پیدا کند خاطرنشان کرد: عشق به امام و رهبری مردم را امروز به صحنه آورده است و برگزیده مردم نماینده همه آنان اعم از ترک و کرد و شیعه و سنی خواهد بود و در این راه مبادا کسانی آگاهانه یا ناآگاهانه آب به آسیاب دشمن بریزند که ملت پاسخ آنان را خلق حماسه ای همچون 9 دی و 12 اسفند 90 خواهد داد.

امام جمعه قروه به جایگاه برجسته مجلس خبرگان رهبری نیز اشاره کرد و با گرامیداشت یاد شهید حاج ماموستا شیخ‌الاسلام گفت: ترور این عالم عالیقدر نشان داد که برای دشمن شیعه و سنی فرقی ندارد و هرکس که  حرف خائنان به مردم کرد و کردستان عزیز را تکرار نکند، از میان برداشته خواهد شد.

حجت‌الاسلام احیا  با اشاره به نقش برجسته مجلس شورای اسلامی از آن به عنوان اتاق فکری عظیم و بی همتای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نام برد و تاکید کرد: در این جایگاه برجسته است که قوانین مطلوب در سایه تعامل و همدلی وضع می شود تا حرکت روبه جلو ایران اسلامی شتاب بیشتری گیرد.

وی در پایان با بیان اینکه بر گام‌های مردم ولایی و آگاه بوسه می‌زند تصیرح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال طی کردن آخرین گردنه‌ها به سمت قله موفقیت با سرعتی بی‌نظیر است که مردم حافظان و پاسداران انقلاب اسلامی در این مسیر هستند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول