اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بجنورد:

تحریم‌های دشمنان با تولید ملی بی‌اثر خواهد ماند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بجنورد گفت: تحریم‌های دشمنان با تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی بی اثر خواهد ماند.

تحریم‌های دشمنان با تولید ملی بی‌اثر خواهد ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد حجت‌الاسلام مصطفی عبداللهی در آیین نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی در مصلای امام خمینی اظهار داشت: باید رهنمودهای رهبری برای تحقق اهداف سال ملی مورد عنایت و توجه کارگزاران نظام اسلامی قرار بگیرد.

وی توجه به نامگذاری امسال از سوی مدیران و مردم را سبب رشد و رونق اقتصادی کشور در تمام حوزه‌ها عنوان کرد.

خطیب موقت جمعه بجنورد با بیان اینکه کشور با جنگ اقتصادی دشمنان مواجه است، اظهار داشت: اساس مقابله با تحریم‌ها دشمنان خودکفایی و توجه به تولیدات ملی بوده تا خواست دشمنان برای فشار علیه نظام اسلامی بی‌اثر بماند.

وی همچنین در ادامه با اشاره به 12 فروردین سالروز جمهوری اسلامی، گفت: در این روز مردم نشان دادند که در سرنوشت خود نقش ایفا می‌کنند و به نحو مطلوبی وحدت خود را در تشکیل حکومت اسلامی به رخ جهانیان می‌کشند.

امام جمعه موقت بجنورد افزود: در این روز بزرگ مردم با حضور قاطعانه خود در پای صندوق‌های رأی، بزرگ‌ترین تحول تاریخ انقلاب را به اثبات رسانده و در پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های امام راحل پایداری خود را به اثبات رساندند.

وی با بیان اینکه حضور چشمگیر ملت ایران در پای صندوق‌ها و رأی 98 درصدیشان به جمهوری اسلامی، اسلام را بار دیگر در جهان زنده کرد، اظهار داشت: در روز 12 فروردین ماه مردم ایران اسلامی با رأی قاطع به نظام جمهوری اسلامی، روز جمهوری اسلامی را در تقویم ایران به ثبت رساندند.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول