اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

تحریم‌های دشمنان هیچ تاثیری در ملت ایران ندارد

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه با گرامیداشت 20 فروردین ماه روز ملی فناوری هسته‌ای گفت: مسلما ایران اسلامی جایگاه خوبی به عنوان الگو در جهان پیدا کرده و تحریم‌های دشمنان هیچ تاثیری در ملت ایران ندارد.

تحریم‌های دشمنان هیچ تاثیری در ملت ایران ندارد

غلامرضا پورسلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بشرویه ضمن اشاره به  20 فروردین ماه که مصادف با روز ملی فناوری هسته‌ای است، اظهار داشت: با وجود همه تهدیدها و تحریم‌ها دانشمندان هسته‌ای ایران با دستیابی به سوخت هسته‌ای در عرصه بین‌المللی به جایگاه خاصی رسیده‌اند.

وی ادامه داد: در دوره اصلاحات و در بحث هسته‌ای ایران، صنعت هسته‌ای ایران به حالت تعلیق و پلمب شده درآمد که در نهایت با شجاعت و جسارت در دولت نهم و دهم این مسئله با شدت خاصی پیگیری شد که منجر به غنی‌سازی اورانیوم و نیز موفقیت در کاربرد این انرژی در زمینه پزشکی و دارویی شد.

پورسلطانی تصریح کرد: در طول سال‌های پیروزی انقلاب استکبار جهانی با اعمال تحریم و فشارهای تبلیغاتی علیه ایران سعی بر ایجاد مانع در برابر ایرانیان برای عدم دستیابی به سوخت هسته‌ای را داشته و همچنان برای رسیدن به این هدف خود از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

وی با گرامیداشت یاد و نام شهدای هسته‌ای کشور از جمله شهید شهریاری، علیمحمدی، احمدی‌روشن و رضایی‌نژاد افزود: ایرانیان و به ویژه دانشمندان هسته‌ای همچنان با اقتدار و خروش و با پیروی از سخنان مقام معظم رهبری به راه خود ادامه داده‌اند و ما امروزه شاهد موفقیت‌های چشمگیر ایران در عرصه فناوری هسته‌ای هستیم.

فرماندار بشرویه با اشاره به اقدامات دشمنان در ایجاد مانع در دستیابی به فناوری هسته‌ای تصریح کرد: ترور دانشمندان هسته‌ای و تبلیغات استکبار در دستیابی به دانش هسته‌ای ایرانیان تاثیری نداشته و همچنان دانشمندان هسته‌ای در راستای اقتدار و پایندگی کشور به علوم و فنون جدید دست می‌یابند و برای پیشرفت کشور تلاش می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مسلما ایران اسلامی جایگاه خوبی به عنوان الگو در جهان پیدا کرده و تحریم‌های دشمنان هیچ تاثیری در ملت ایران ندارد.

پورسلطانی با اشاره به سرعت روزافزون توسعه علمی کشور در تمامی زمینه‌ها ادامه داد: این سرعت در زمینه انرژی هسته‌ای رشد فوق‌العاده‌ای داشته است که حمایت همه جانبه مردم و رهبری انقلاب از عملکرد دولت ضامن این پیشرفت بوده است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول