اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس گیلان:

‌تهدیدها ‌و تحریم‌های دشمنان بر ملت ایران تاثیری ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس گیلان گفت: ‌تهدیدها ‌و تحریم‌های دشمنان بر ملت ایران تاثیری ندارد.

‌تهدیدها ‌و تحریم‌های دشمنان بر ملت ایران تاثیری ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائدرحمتی ظهر امروز در جمع کارکنان موسسه مالی و اعتباری قوامین تکریم ارباب رجوع را اولویت اصلی موسسه مالی و اعتباری قوامین دانست.

وی، با بیان اینکه در نظرسنجی‌های صورت گرفته مردم از موسسه قوامین رضایت دارند، تصریح کرد: دلیل این رضایت، ارائه خدمات مطلوب و تکریم ارباب رجوع است.

فرمانده انتظامی گیلان درباره تهدید و تحریم‌های دشمنان، بیان کرد: ملت ما با استقلال اقتصادی، راه‌های کسب منابع شرعی و مشارکت در اقتصاد را به خوبی می‌دانند و در مقابل تهدیدها فرزندان محرم و صفر و در مقابل تحریم‌ها فرزندان رمضان هستند.

وی، نقش موسسه مالی و اعتباری قوامین در استقلال اقتصادی جامعه را حائز اهمیت خواند و اذعان کرد: جلب مشارکت مردمی در اقتصاد و پیشبرد امورات دارندگان حساب و گیرندگان اعتبار از موضوعات مهمی است که موسسه مالی و اعتباری قوامین به آن توجه خاصی دارد و توانسته است در این راستا نقش خود را به خوبی ایفا کند.

قائدرحمتی، پیشرفت اعتباری موسسه مالی قوامین را رعایت دقیق مسائل بانکداری و تکریم ارباب رجوع خواند و خاطرنشان کرد: تقویت این محاسن موجبات ارتقای اعتبار موسسه مالی و اعتباری قوامین شده است.

وی با بیان اینکه شنیدن حرف و انتقاد مردمی و عمل کردن به گفتار‌های صحیح را زمینه‌ساز برطرف کردن معایب و پیشرفت در هر واحد، سازمان و موسسه دانست.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول