اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بانه:

تحریم‌ها برای ایران فرصت است / تهدیدات دشمنان اراده ملت را تضعیف نمی‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بانه با اشاره به تهدیدات و تحریم‌های 33 ساله دشمنان علیه ایران اسلامی گفت: ملت کشورمان با حضور همیشگی خویش در صحنه‌های مختلف همواره این تهدیدات را به فرصت‌ تبدیل کرده‌اند.

تحریم‌ها برای ایران فرصت است / تهدیدات دشمنان اراده ملت را تضعیف نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج مسعود منصوری ظهر امروز در پنجمین جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شهرستان بانه اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران تاثیر بسیاری در معادلات سیاسی جهان دارد و دشمنان از تاثیر عمیق نظام اسلامی بر سایر ملت‌ها در هراس هستند.  

وی با بیان اینکه در طول 33 سال عمر انقلاب اسلامی دنیای استکبار به رهبری آمریکا تحریم‌ها و تهدیدات زیادی علیه انقلاب و ملت ایران انجام داده است خاطر نشان کرد:‌ این تحریم‌ها و تهدیدات با حضور آگاهانه و با بصیرت ملت در صحنه به فرصت تبدیل شده است.

به گفته فرماندار بانه دشمنان انقلاب اسلامی امروز به این باور رسیده‌اند که تحریم‌ها و تهدیدات آنان علیه انقلاب اسلامی موثر نیست و نمی‌توانند جلوی موفقیت و پیشرفت ملت ایران را بگیرند.

منصوری افزود: بیداری کشورهای اسلامی نشأت گرفته از انقلاب اسلامی در منطقه زمینه سقوط دولت‌های استکباری به ویژه اسرائیل و آمریکا را بیش از پیش فراهم کرده است.

وی حضور همیشگی ملت در عرصه‌های مختلف را مهم‌ترین عامل موفقیت و پیروزی‌های امروز کشور دانست و افزود: ملت ایران همواره ثابت کرده‌اند که تهدیدات استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و گروهک‌های ضد انقلاب نمی‌تواند مانع حضور آنان در صحنه باشد.

به گفته وی امروز در سایه همین حضورهای مردمی حرکت‌های جهانی بر ضد سیاست‌های استکباری و استعماری جهانخواران در دنیا شکل گرفته است که نوید استقرار دین اسلام در جهان را می‌دهد.

فرماندار بانه در ادامه بر حضور حداکثری مردم در انتخاب تاکید کرد و گفت: حضور حداکثری مردم کشور در انتخابات 12 اسفندماه سال‌ جاری توطئه‌های دشمنان را بی‌اثر خواهد کرد.

منصوری اضافه کرد: مردم غیور ایران اسلامی بار دیگر با حضور گسترده و با صلابت خویش در پای صندوق‌های رأی تمام پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی شوم دشمنان را نقش بر آب می‌کنند و حماسه‌ای دیگر می‌آفرینند.

فرماندار بانه در ادامه با تاکید بر ضرورت توجه به آشنا کردن مردم و مسئولان از حقوق متقابل خود افزود: باید شرایطی در جامعه فراهم شود که همه مردم آشنا به قوانین و مقررات اجتماعی شده و از حقوق شهروندی خود دفاع و از آن صیانت کنند.

منصوری در پایان خاطر نشان کرد: صیانت از حقوق شهروندی با توجه به گستردگی آن باید بیشتر در ادارات و دستگاه‌های اجرایی مورد توجه قرار گیرد و به عنوان یک ضرورت مدنظر تمامی مسئولان اجرایی باشد.

انتهای پیام/ر10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول