اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج رسانه خبر داد

تشکیل سازمان بسیج رسانه در کشور

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج رسانه از تشکیل سازمان بسیج رسانه در کشور خبر داد.

تشکیل سازمان بسیج رسانه در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمود عاطفی‌ در مراسم نخستین شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان‌های گیلان با بیان اینکه روابط عمومی باید مخاطب‌شناس باشد، اظهار کرد: روابط عمومی باید با هنر اطلاع‌یابی، اطلاع‌رسانی و اطلاع‌سازی آگاهی داشته باشد.

این مسئول، برقراری تعامل و ارتباط دو سویه با رسانه‌های جمعی را از وظایف روابط‌ عمومی‌ها دانست و تصریح کرد: این برقراری نقش مهمی در موفقیت روابط ‌عمومی‌ها دارد.

مسئول سازمان بسیج رسانه، با بیان اینکه روابط عمومی‌ها در تعاریف آکادمیک متوقف شده‌اند خاطرنشان کرد: این موضوع از جمله مهم‌ترین معضل روابط عمومی در عصر کنونی است.

وی، رمز موفقیت مدیران را ایجاد روابط عمومی‌های با نشاط ذکر کرد و افزود: روابط‌ عمومی‌های موفق منبع خبر هستند.

عاطفی، با اشاره به اینکه روابط عمومی در حال رشد و بالندگی است، یادآور شد: روابط عمومی باید خود را به ابزار دانش و ارتقای این جایگاه به‌روز کند تا اثرگذار باشد.

این مسئول، ایجاد تور رسانه‌ای با حضور خبرنگاران را در شناسایی فرهنگ و قومیت‌های مختلف تاثیرگذار خواند و آن را مورد تاکید روابط‌ عمومی‌ها قرار داد و عنوان کرد: این امر برای ارتقای جایگاه روابط عمومی مهم است.

مسئول سازمان بسیج رسانه، از تشکیل سازمان بسیج رسانه خبر داد و ابراز داشت: این سازمان با هدف ترویج فضیلت معنوی و فرهنگ مقاومت رسانه تشکیل می‌شود.

وی، با بیان اینکه مجمع عمومی سازمان بسیج رسانه درخواست‌های زیادی در زمینه تشکیل سازمان بسیج رسانه از سراسر کشور دریافت کرده، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در حال راهکار جدید هستیم و تا پایان سال جاری این امر انجام می‌شود.

استاندار گیلان نیز در جلسه مذکور با اشاره به نقش مهم روابط‌ عمومی‌ها اضافه کرد: مدیران و فرمانداران باید بیشتر به نقش اثرگذار روابط‌عمومی‌ها پی ببرند و باید با اراده‌ای قوی عقب‌ماندگی گذشته را در استان برطرف کرد.

مهدی سعادتی، از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست با وحدت رویه و برنامه‌ریزی مدون برای ایجاد تحولات زیربنایی در روابط عمومی‌های استان تلاش کنند.

وی عنوان کرد: شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌ها اثرات موثری در ارتقای جایگاه روابط‌ عمومی‌ها دارد.

استاندار گیلان، در پایان به وضعیت کنونی کشور اشاره کرد و اذعان داشت: دشمن با تمام توان و تلاش خود و تهدید علیه ایران به دنبال ایجاد ناامیدی در بین ملت است، اما درایت رهبری و پشتیبانی ملت ایران دشمن را به زانو درآورده است.

انتهای پیام/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول