اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور برنامه‏‌سازان و مدیران

برنامه‏‌های رسانه استانی سمنان در ماه رمضان تشریح شد

خبرگزاری فارس: برنامه‏‌های صدا و سیمای مرکز سمنان در ماه رمضان با حضور برنامه‏‌سازان و مدیران تشریح شد.

برنامه‏‌های رسانه استانی سمنان در ماه رمضان تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز با حضور علی مسلمان، قائم مقام صدا و سیمای مرکز سمنان و تعدادی از معاونان، مدیران و برنامه‏‌سازان، برنامه‌های این مرکز در ماه مبارک رمضان تشریح شد.

قائم مقام صدا و سیمای مرکز سمنان با اشاره به رعایت دستورالعمل‏‌های برنامه‏‌سازی در ماه مبارک رمضان توسط واحدهای صدا و سیما و خبر گفت: در برنامه‏‌های معارفی و تولیدی به گونه‏‌ای عمل شود که رنگ و بوی برنامه‏‌ها رمضانی باشد.

علی مسلمان افزود: در این ماه علاوه بر پخش برنامه‏‌های ویژه افطار و سحر در سایر برنامه‌های دیگر نیز مفاهیم رمضانی تبیین خواهد شد و همچنین به فعالیت‌های مذهبی و ملی هم توجه خاص می‌شود.

قائم مقام صدا و سیمای مرکز سمنان از برنامه‏‌سازان خواست تا در برنامه‌های خود در ماه مبارک رمضان نسبت به پخش دعای سحر، تهیه گزارش‌های مردمی خاص رمضان، اشارات معنوی، قصص قرآن، شرح ادعیه، پخش احادیث و روایات، تفسیر قرآن، ادبیات منظوم عرفانی و شب‌زنده‌داران بپردازند.

در این جلسه، غلام‏رضا دهرویه معاون صدای مرکز سمنان از تهیه، تولید و پخش ویژه برنامه‌هایی از صدای مرکز سمنان خبر داد و گفت: برنامه‌های ویژه افطار و سحر، پخش سخنرانی‌های مذهبی، پرداختن گروه‌‏های هنری و مذهبی، معرفی مساجد استان، دعوت از قاریان قرآن، پخش تلفن‌ها و انعکاس پیامک‌های مردمی از برنامه‌های شبکه استانی رادیو در این ماه خواهد بود.

به گفته حسین صادقی، مدیر تولید سیمای سمنان نیز برنامه‏‌های رایحه سحر ویژه برنامه سحرهای ماه مبارک رمضان، پخش مراسم احیا از شهرهای مختلف استان، لحظه‌های استجابت ویژه برنامه افطار و پخش زنده تلاوت قرآن کریم از برنامه‌های خاص این ماه در سیما خواهد بود.

معاون سیمای مرکز سمنان هم از برنامه‌سازان خواست تا نسبت به تهیه گزارش‌های مختلف از جمله مباحث کارشناسی، سخنرانی‌های مذهبی اقدام نموده تا از طریق شبکه شما به مخاطبان ارائه شود.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول