اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مدیرکل صدا و سیمای کرمان

برنامه‌های رسانه استانی کرمان در ماه رمضان اعلام شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای کرمان برنامه‌های رسانه استانی در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

برنامه‌های رسانه استانی کرمان در ماه رمضان اعلام شد

سیدجواد موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: رسانه استانی کرمان 13 برنامه را برای پخش در ماه مبارک رمضان آماده کرده است.

وی با اشاره به برنامه‌های شبکه استانی صدا بیان داشت: ‌"به خدا نزدیک‌تر" عنوان ویژه برنامه‌ای است در 30 قسمت 90 دقیقه‌ای سحرهای ماه مبارک به صورت زنده از شبکه استانی صدا کرمان پخش می‌شود.

موسوی ابراز داشت: این برنامه شامل بخش‌های تواشیح، کارشناسی، آوازه‌های عرفانی، دعای سحر، قرآن و اذان است و راضیه روحانی، وحید یوسف‌زاده و معین طیاری به عنوان عوامل برنامه"به خدا نزدیک‌تر" هستند.

موسوی "تا لحظه دیدار" را یکی دیگر از ویژه برنامه‌های صدای کرمان در ماه رمضان ذکر کرد و افزود: این برنامه در 30 قسمت 90 دقیقه‌ای ویژه افطار به صورت زنده از شبکه استانی صدا پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه شامل بخش‌های کارشناسی، تفسیر قرآن، تواشیح و پخش ویژه اذان مغرب است، عنوان کرد: ابراهیم بنی‌اسدی و  احمدرضا سلطانی عوامل برنامه مذکور هستند.

این مسئول همچنین از پخش "ترتیل قرآن" در 2 نوبت صبح و عصر از شبکه استانی صدای کرمان خبر داد و بیان داشت: برنامه "بر حریر قدر" در شب‌های قدر به صورت زنده از شبکه استانی صدا پخش می‌شود.

موسوی گفت: دعای جوشن کبیر، آوازه‌های عرفانی، بخش کارشناسی، دعا و مناجات ازجمله بخش‌های این برنامه هستند.

وی خاطرنشان کرد: "مرثیه آفتاب" به عنوان ویژه برنامه‌ای است به مدت 120 دقیقه که در روز شهادت حضرت علی (ع) به صورت زنده از شبکه استانی صدا پخش می‌شود.

موسوی بیان داشت: بخش‌های این برنامه شامل تواشیح، کارشناسی، آوازه‌های عرفانی، مناجات حضرت امیرالمومنین (ع)، عزاداری و گزارش است.

وی افزود: "عیدعاشقان" ویژه برنامه عید سعید فطر به مدت 120 دقیقه است و در روز عید فطر به صورت زنده از شبکه استانی صدای مرکز کرمان پخش می‌شود و هاشم جمهری‌خامنه و زهرا استادنارویی عوامل برنامه مذکور هستند.

موسوی ابراز داشت: "عید عاشقان" شامل پخش زنده نماز عید و خطبه‌ها، مداحی و تواشیح، کارشناسی و گزارش‌های مردمی در مورد پرداخت زکات فطریه است.

وی با اشاره به برنامه‌های شبکه استانی سیمای کرمان ابراز داشت: ویژه برنامه ترتیل قرآن کریم با عنوان "حضور در میهمانی خدا" با جمع‌خوانی قرآن کریم هر روز به صورت زنده از ساعت 17 تا 18 از حسینیه ثارالله کرمان به تهیه‌کنندگی محمد دریجانی و با حضور 20 نفر از قاریان برگزیده استان کرمان از جمله مجید طالبی‌زاده، سیدعلی موسوی و هادی حافظ‌آبادی پخش می‌شود.

موسوی از محمد دریجانی، محمد محمدی، علیرضا نجیب‌زاده، نخعی، ایران‌نژاد، محی‌آبادی، خدیو و زندوکیلی به عنوان عوامل برنامه" حضور در میهمانی خدا" نام برد.

وی ویژه‌برنامه "در حلقه ذکر" را یکی دیگر از برنامه‌های شبکه استانی کرمان در ماه مبارک رمضان ذکر کرد و گفت: این برنامه 40 دقیقه‌ای با تفسیر قصه‌های قرآنی توسط ائمه جمعه شهرستان‌ها و روحانیان مطرح شهر برگزار می‌شود.

موسوی عنوان کرد: علی درویشی، مهدی وکیلی، عبدالله نخعی و محسن مشایخی عوامل برنامه "در حلقه ذکر" هستند.

وی ابراز داشت: ویژه برنامه "افطار ماه مبارک رمضان" در قالب 30 برنامه 60 دقیقه‌ای هر شب ساعت 19 تا 20 به صورت زنده پخش می‌شود.

موسوی اذعان داشت: این برنامه شامل معرفی مساجد کرمان، توصیه‌های بهداشتی ماه مبارک رمضان و دعوت از میهمان به صورت زنده است.

وی از عبدالطاهر بهزادی، قهاری، غلامعلی برهانی و نجیب‌زاده به عوامل عوامل برنامه مذکور نام برد.

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان همچنین از پخش ویژه برنامه سه تا چهار دقیقه‌ای "راه این است" با موضوعات معارف و نکات اخلاقی توسط کارشناس خبر داد و افزود: این برنامه قبل از اذان ظهر و مغرب و عشا پخش می‌شود و علی درویشی، محسن مشایخی و مهدی وکیلی عوامل این برنامه هستند.

وی اذعان داشت: ویژه برنامه "سخنرانی آیت‌الله خاتمی" در قالب 30 برنامه 10 دقیقه‌ای با موضوع تفسیر دعای ابوحمزه شمالی در مسجد امام خمینی (ره) کرمان در هر شب ماه رمضان بعد از اذان مغرب پخش می‌شود.

موسوی ابراز داشت: علی درویشی، علیرضا نجیب‌زاده، محسن مشایخی، محمدعلی محی‌آبادی، کارگر، عماد محمدی، زارع، میراحمدی و دهنوی  عوامل برنامه مذکور هستند.

وی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه "سخنرانی آیت‌الله موحدی" نیز در سحرهای ماه مبارک در 30 قسمت 10 دقیقه‌ای با موضوع مذهبی و اخلاقی پخش می‌شود و محمدرضا میرحبیبی و فرهنگ خاتمی عوامل این برنامه هستند.

موسوی همچنین از پخش ویژه‌برنامه سحر به نام "سحرگاهان" به مدت 90 دقیقه به صورت ضبطی از شبکه کرمان در ماه رمضان خبر داد و افزود: این برنامه شامل قرآن، مناجات فارسی، مناجات حضرت علی (ع) در مسجد کوفه، سخنرانی، دعای سحر، دعای بزرگان، اذان، نمازصبح، دعای فرج و دعاهای روزهای ماه مبارک است.

وی بیان داشت: محمدرضا نامجو، محمدعلی نامجو، غلامرضا فتاحی و کارگر عوامل برنامه "سحرگاهان" هستند.

انتهای پیام/ب10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول