اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم مس کرمان:

هیچ اطلاعی از مصاحبه خودم ندارم / رسانه‌ها اخبار صحیح را منتشر کنند

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال صنعت مس کرمان گفت: یکی از خبرگزاری‌ها در حالی اقدام به انتشار اسامی بازیکنان تیم مس در فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشور به نقل از من کرده است که هیچ اطلاعی از مصاحبه با خبرنگار این رسانه ندارم.

هیچ اطلاعی از مصاحبه خودم ندارم / رسانه‌ها اخبار صحیح را منتشر کنند

احمد نخعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: رسانه‌ها اگر خواهان انتشار مطالبی درباره تیم مس کرمان هستند، باید اخبار صحیح را منتشر کنند و با دقت بیشتری اخبار حوزه تیم فوتبال صنعت مس را پوشش دهند.

وی افزود: یکی از خبرگزاری‌ها در حالی اقدام به انتشار اسامی بازیکنان تیم مس در فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشور به نقل از من کرده که هیچ اطلاعی از مصاحبه با خبرنگار این رسانه ندارم.

نخعی تصریح کرد: این خبرگزاری در حالی اقدام به انتشار لیست بازیکنان تیم مس کرده است که من با خبرنگار این رسانه مصاحبه‌ای نکرده و اسامی مطرح شده نیز ناقص است.

وی ابراز داشت: در لیست منتشر شده توسط این خبرگزاری نامی از احمد حسن‌زاده و تعدادی دیگر از بازیکنان مس وجود ندارد و حتی خبرنگار این رسانه برنامه دیدار مس در هفته دوم لیگ برتر را بازی برابر تراکتورسازی اعلام کرده در حالی که تیم در هفته دوم برابر نفت تهران مسابقه می‌دهد.

مدیر تیم فوتبال مس کرمان گفت: اگر رسانه‌ها علاقمند به پوشش اخبار مس کرمان هستند، اخبار تیم را از منابع موثق پیگیری کنند.

به گزارش فارس، اسامی بازیکنان تیم فوتبال صنعت مس در این فصل از مسابقات شامل آرمان شهدادنژاد، استفان بارتز، حجت صدقی، فرزین گروسیان، شجاع خلیل‌زاده، جلال کرمی، مهدی محمدی، میلان میاتوویچ، مسعود نظرزاده، وحید اسماعیل‌بیگی و فرهاد سالاری‌پور است.

همچنین پویا سیف‌پناهی، آرش روشنی‌پور، حسین کاظمی، فرزاد حسین‌خانی، شهرام گودرزی، مهرداد کریمیان، احمد زنده‌روح، بیگی، کیوان امرایی، ایوان پترویچ، رضا عنایتی، حمید کاظمی و احسان پورشیخعلی، احمد حسن‌زاده، میلاد جهانی و مصطفی شجاعی این فصل در تیم مس بازی می‌کنند.

رضا عرب‌پور، معین امیرمحمودی، و فرشاد مرادکریمی از جمله بازیکنان رده سنی جوانان هستند که در لیست نارنجی‌پوشان نام آنها دیده می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول