اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته تبلیغ و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی:

رسانه‌ها برای اجرای طرح پزشک خانواده بسترسازی کنند

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته تبلیغ و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: رسانه‌های جمعی برای اجرای طرح پزشک خانواده باید بیش از بیش بسترسازی کنند.

رسانه‌ها برای اجرای طرح پزشک خانواده بسترسازی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی افشانی ظهر امروز در گردهمایی طرح پزشک خانواده اظهار داشت: برای اینکه پرسنل فعال در حوزه درمان به نحو مطلوب برای اجرای این طرح آماده شوند باید رسانه‌ها وارد گود شوند و رسالت اطلاع‌رسانی خود را انجام دهند.

وی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی باید در زمینه‌های مختلف یعنی آگاه‌سازی برای قشر پزشکان و مطلع کردن مردم صورت بگیرد لذا برای اینکه توفیق‌های مورد انتظار در فاصله زمانی اندکی حاصل شود باید نسبت به برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری اهتمام کرد.

افشانی به راه‌اندازی کمیته اطلاع‌رسانی طرح پزشک خانواده در دانشگاه اشاره کرد و گفت: این کمیته به طور مستمر برای ایجاد ارتباط بین مسئول و پزشکان آماده است تا پاسخ سوال‌ها و مسائل مورد انتظار آنها را یافته و به درخواست‌کننده‌ها منتقل کنند.

وی استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ ملی برای هموار کردن مسیر اجرای این طرح را راهگشا دانست و بیان داشت: با توجه به اینکه صدا و سیما طیف زیادی از مخاطبان را به خود اختصاص داده است برای نخستین‌بار در کشور برنامه زنده تلویزیونی و رادیویی در حوزه سلامت در این استان اجرا می‌شود به طوری که از صاحبنظران و متخصصان برای تبیین این طرح به برنامه دعوت خواهد شد.

مسئول کمیته تبلیغ و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی از اجرای تئاتر خیابانی برای فرهنگ‌سازی طرح پزشک خانواده خبر داد و گفت: هم‌اکنون مراحل مقدماتی مانند تدوین فیلمنامه و فراهم کردن بسترهای مورد نیاز در دست اقدام است به زودی این تئاتر در انظار عمومی اجرا خواهد شد.

افشانی به برگزاری برنامه زنده در پارک ائل‌لر باغی ارومیه همزمان با ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در این زمینه رایزنی‌های لازم با سازمان صدا و سیمای استان در حال انجام دادن هستیم تا برنامه‌ها به طور زنده از سیمای استان پخش شود.

وی در پایان به استفاده از تلویزیون‌ اتوبوس‌های بین شهری برای ترویج اهمیت استفاده از این طرح نیز اشاره کرد و اظهار داشت: قراردادهای مورد نیاز در این حوزه با مسئولان منعقد شده است تا نسبت به اطلاع‌رسانی وسیع به این روش نیز اقدام شود.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول