اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان:

رسانه‌ها در سفر رئیس جمهور خوش درخشیدند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه رسانه‌ها در سفر رئیس جمهور خوش درخشیدند، گفت: رسانه‌ها و مطبوعات استان زنجان در این سفر پوشش خبری مطلوبی داشتند.

رسانه‌ها در سفر رئیس جمهور خوش درخشیدند

فیروز احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به سفر پروژه‌ای رئیس جمهور به استان زنجان اظهار کرد: در صورتی که آسیبی در سفر پروژه‌ای رئیس جمهور به اثبات برسد، این آسیب‌ها رفع می‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش رسانه‌ها در این سفر ستودنی است، افزود: رسانه‌ها و مطبوعات استان زنجان در این سفر سنگ تمام گذاشته و پوشش خبری مطلوبی داشتند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان تصریح کرد: هر آنچه برای این سفر پیش‌بینی شده بود به نحو مطلوبی تحقق یافت و همه مسئولان، رسانه‌ها و مطبوعات در این زمینه اقدامات لازم را انجام دادند.

وی با بیان اینکه اختصاص یک هزار و 700 میلیارد تومان برای پروژه‌های استان در نوع خود بی‌نظیر است، افزود: سنگین‌ترین بودجه سفرهای پروژه‌ای در این سفر به استان زنجان اختصاص یافت.

احمدی از تلاش و فعالیت‌های رسانه‌ها و مطبوعات استان زنجان در این برنامه تقدیر کرد و افزود: این سفر کار بزرگی بود که قطعا ایراداتی نیز داشت که در برنامه‌های آتی جبران می‌شود.

گفتنی است، در سفر یک روزه رئیس جمهور در چهارشنبه گذشته به استان زنجان با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته خبرنگاران موفق به انعکاس اخبار سفر شدند اما به دلیل برخی ناهماهنگی‌هایی که از طرف همراهان و محافظان رئیس جمهور صورت گرفت برخی خبرنگاران محلی موفق به تهیه خبر از این سفر نشدند.

برخورد تند و نامناسب برخی محافظان همراه رئیس جمهور در سالن روزبه منجر شد تا برخی خبرنگاران زنجانی نتوانند در داخل سالن به رغم وجود جای خالی حاضر شوند.

اینکه اجازه ندادند خبرنگاران استانی حتی تلفن همراه خود را برای خبررسانی به داخل جلسه ببرند در حالی صورت گرفت که خبرنگاران همراه رئیس جمهور با تمام تجهیزات ممکن وارد جلسه شده و موفق به پوشش خبری مناسب شدند.

گفتنی است، با تلاش استانداری و روابط عمومی خبرنگاران زنجانی در قالب دو اکیپ همراه وزرا به محل افتتاح نیروگاه و راه زنجان طارم اعزام شده بودند، اما بسیاری از مسائل پیش‌ آمده خارج از اراده استان بود.

این گونه اقدامات موجب ناراحتی و واکنش برخی خبرنگاران محلی شد که معاون سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس قول پیگیری و رفع این مشکل برای سفرهای آتی را داد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول