اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل اداره ارشاد لرستان

نخستین جشنواره رسانه‌های دیجیتال در الیگودرز برپا شد

خبرگزاری فارس: با حضور مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان لرستان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی نخستین جشنواره رسانه‌های دیجیتال در الیگودرز برپا شده است.

نخستین جشنواره رسانه‌های دیجیتال در الیگودرز برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز، مدیرکل ارشاد استان لرستان شب گذشته در مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره رسانه‌های دیجیتال در الیگودرز گفت: جشنواره نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در شهرستان الیگودرز یکی از پدیده‌های فرهنگی در سال جاری است.

حجت‌الاسلام علی اسماعیلیان افزود: این نمایشگاه دارای 60 غرفه و بیش از 41 شرکت نرم‌افزاری در حوزه‌های دیجیتال است که برنامه خاص خود را به عرضه نمایش می‌گذارند، این تولیدات نرم‌افزاری با 50 درصد تخفیف به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: در غرفه کودک این نمایشگاه، نسل جدید با آسیب‌های فرهنگی آشنا می‌شوند.

مدیرکل ارشاد استان لرستان افزود: کارگاه‌های مختلفی از جمله کارگاه‌های آسیب‌شناسی و آموزش‌های مختلفی در زمینه فرهنگی داریم و برای کسانی که با موفقیت این دوره را می‌گذراند، گواهینامه معتبری از طریق وزاتخانه ارشاد رسانه‌های دیجیتال صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌هایی در خصوص مشاوره خانواده نیز در این نمایشگاه ارائه می‌شود، افزود: همان طور که اطلاع دارید، متأسفانه جوانان ما در حوزه عمومی در معرض آسیب هستند و از رسانه‌های دیجیتال و نرم‌افزارها استفاده صحیحی ندارند، بنابراین ما در این رابطه آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهیم و در همه حوزه‌ها والدین را آگاه کرده و به آنان مشاوره می‌دهیم.

وی افزود: این نمایشگاه از 26 تا 29 تیرماه جاری برای بازدید عموم دایر است.

در ادامه فرماندار الیگودرز نیز گفت: این نمایشگاه رویداد ملی بزرگی در زمینه رسانه‌های دیجیتال در شهرستان الیگودرز است.

مهدی وفایی‌مقدم افزود: شهرستان الیگودرز در سال جاری به عنوان سی و چهارمین نمایشگاه در کشور و سومین آن بعد از خرم‌آباد و بروجرد می‌باشد.

وی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال کمک به گسترش و اعتلای فرهنگی منطقه می‌کند و توجه به تولیدات ملی، بومی و مذهبی همت بلندی را می‌طلبد، که خوش‌بختانه با پی‌گیری اداره ارشاد استان لرستان و همت بسیاری از ارگان‌ها و دستگاه‌های امنیتی و اداره ارشاد، دانشگاه آزاد اسلامی، مخابرات و برق و .... برپا شده است.

وی از تمام ارگان‌ها و دستگاه‌هایی که در این زمینه همکاری داشته‌اند تشکر کرد.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول