اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بستان‌آباد در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس:

مشکلات مناطق محروم رسانه‌ای شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه‌ها در کنار اطلاع‌رسانی از موضوعات روز سراغ مناطق محروم نیز بروند.

مشکلات مناطق محروم رسانه‌ای شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، غلامرضا نوری پیش ازظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در تبریز با دست‌اندرکاران این خبرگزاری دیدار کرد.

وی در این دیدار با تاکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی موضوعات روز افزود: اطلاع‌رسانی نیازها و مشکلات مناطق محروم از سوی رسانه‌ها تاثیرگذاری و نقش آنها را بیش از پیش نمایان می‌کند.

نوری با بیان اینکه گسترش نفوذ خبرنگاران در بخش‌های مختلف استان امری حیاتی است، اظهار داشت: اگر رسانه‌ها بتوانند گستره خود را به صورت مویرگی در استان توسعه دهند بی‌شک مشکلات و محرومیت‌های مناطق مختلف نیز رسانه‌ای می‌شود.

وی ادامه داد: نقش رسانه‌ها در به ثمر رسیدن برنامه‌های توسعه‌ای کشور بی‌بدیل است.

نوری با بیان اینکه خبرنگاران جزو اقشار زحمتکش و کم توقع جامعه به شمار می‌روند، اظهار کرد: نقش نظارتی و اصلاحی این قشر در کشور مقابل بسیاری از مفسده‌ها را می‌گیرد به همین دلیل اصحاب رسانه می‌توانند با اتکا به قدرت رسانه‌ای خود تاثیرات شگرفی در رشد و بالندگی ایران اسلامی ایفا کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی منطقه تاکید کرد: با بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود و اتکا به توان کشاورزان و بهره‌برداران می‌توانیم منویات مقام معظم رهبری که در نامگذاری امسال نیز بر آن تاکید کرده‌اند و توجه به تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی است را به ظهور رساند.

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شوری اسلامی اضافه کرد: اگر برای توسعه و رشد کشورمان یکدل و همصدا شویم بی‌شک دستیابی به رفیع‌ترین قله‌های پیشرفت و ترقی برایمان امکان‌پذیر است و در این وادی اصحاب رسانه پیشقراولان رشد و تعالی هستند.

سرپرست خبرگزاری فارس در آذربایجان‌‌شرقی نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های رسانه‌ای این خبرگزاری اظهار کرد: بخش کشاورزی آذربایجان‌شرقی از جمله بخش‌های بکر و پرثمر منطقه است که در صورت اتخاذ تصمیم‌های صحیح و اصولی می‌تواند زمینه‌ساز رشد درآمد ملی را سبب شود.

وحید زینالی تاکید کرد: با شناختی که ما از رسانه‌های استان داریم اکثر قریب به اتفاق آنها برای توسعه و بالندگی استان یکصدا هستند و در هر زمینه‌ای که جریان‌سازی رسانه‌ای برای اعتلای استان مطرح شوند، یکدل و یکصدا می‌شوند.

وی ابراز امیدواری کرد، با حمایت‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیازهای صنفی خبرنگاران و اهالی رسانه استان رفع شده و به حداقل برسد.

زینالی همچنین تصریح کرد: خبرگزاری فارس با رویکرد توسعه‌محور تلاش دارد تا ضمن برشمردن نقص‌ها و نیازهای موجود جامعه، موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها را نیز منعکس کند.

وی خاطرنشان کرد: خبرگزاری فارس در استان توانسته است که با بهره‌گیری از نیروهای جوان و با استعداد در زمینه پوشش و تولید اخبار فعالیت گسترده‌ای داشته و در جشنواره‌های مختلف در سال‌های گذشته جزو نخستین‌ها بوده است.

انتهای پیام/ز10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول