اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداری و پشتیبانی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور:

رشته‌های فنی و حرفه‌ای در کشور بومی‌سازی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون اداری و پشتیبانی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور گفت: رشته‌های فنی و حرفه‌ای در کشور بومی‌سازی می‌شود.

رشته‌های فنی و حرفه‌ای در کشور بومی‌سازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اژدر ولیخانی ظهر امروز در دیدار کارکنان اداره کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تبریک اعیاد شعبانیه و حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: هر چه به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بها داده شود، زمینه توسعه و گسترش این آموزش‌ها در کشور ارتقاء می‌یابد.

وی با بیان اینکه سازمان فنی و حرفه‌ای کشور گام‌های مطلوبی را در زمینه توسعه مهارت‌آموزی در جامعه برداشته است، افزود: نگرش جامعه در حال حاضر به سوی توسعه آموزش‌های مهارتی در جامعه است.

معاون اداری و پشتیبانی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور با بیان اینکه امروز همه آحاد جامعه مخاطب آموزش‌های فنی و حرفه‌ای هستند، خاطرنشان کرد: زنان بی‌سرپرست، خانه دار و همه افراد جامعه از آموزش‌های مهارتی در جامعه بهره ‌می‌گیرند.

وی بر ضرورت بومی‌سازی رشته‌های فنی و حرفه‌ای در کشور تاکید کرد و افزود: خوشبختانه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در این زمینه گام برداشته و رشته‌های تحصیلی مورد نیاز هر استان را راه‌اندازی می‌کند.

ولیخانی با بیان اینکه استان زنجان در بین 700 مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در کشور رتبه نخست را از آن خود کرده است، افزود: کسب این رتبه نشان از خلاقیت حرفه‌آموزان زنجانی دارد.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول