اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی و حرفه‌ای خبر داد

واگذاری مدیریت 84 کارگاه آموزشی فنی و حرفه‌ای

خبرگزاری فارس: معاون فنی و آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از واگذاری مدیریت 84 واحد کارگاه آموزشی مراکز فنی و حرفه‌ای به بخش خصوصی خبر داد.

واگذاری مدیریت 84 کارگاه آموزشی فنی و حرفه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل فنی و حرفه‌ای خوزستان، شهرام ملایی گفت: به استناد ماده 21 قانون برنامه پنجم توسعه کشور، ماده 88 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، ماده 47 قانون الحاق موادی به قانون مدیریت خدمات کشوری، مدیریت این کارگاه‌ها به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

وی افزود: در راستای تحقق و اجرای سیاست‌ها و استراتژی سازمان مبنی بر اصل برون‌سپاری، زمینه واگذاری کارگاه‌های آموزشی در مراکز ثابت دولتی به بخش خصوصی فراهم شده است.

ملایی اظهار کرد: اشخاص حقوقی با رعایت شیوه‌نامه واگذاری می‌توانند به عنوان مجری، مدیریت کارگاه‌های آموزشی در مرکز را برعهده گیرند.

این مقام مسئول تصریح کرد: اجرای این طرح با هدف کاهش تصدی گری دولت، تقویت و توسعه بخش خصوصی و ارتقاء بهره‌وری است.

وی اظهار کرد: این اداره کل آمادگی کامل دارد تا مدیریت مراکز و کارگاه‌های آموزشی خود را به متقاضیان واجد شرایط واگذار نماید و متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در شهرستان‌ها مراجعه و از نحوه و شرایط واگذاری مطلع شوند.

 

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول