اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان:

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای موتور محرک جامعه است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای موتور محرک جامعه است.

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای موتور محرک جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عباسی در همایش تجلیل از فعالان عرصه مهارت‌آموزی که در سالن هلال احمر زنجان برگزار شد، اظهار کرد: کارآفرینی و مهارت و فناوری موتور محرک جامعه است که همه کشورهای توسعه یافته از این مسیر عبور کرده‌اند.

وی با اشاره به تاکیدات دین مبین اسلام به کار و حرفه‌آموزی خاطرنشان کرد: اگر نیروی انسانی به نحو مطلوبی تربیت شود، آن جامعه به رشد و بالندگی دست می‌یابد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان نیروی متخصص و کارآمد را زمینه توسعه و رشد جوامع دانست و یادآور شد: تربیت نیروهای خلاق، نوآور و کارآمد موجب افزایش ارزش افزوده آن جامعه می‌شود.

وی با اشاره به رشد هشت درصدی اقتصادی در هر سال برنامه پنجم توسعه افزود: اگر به تربیت نیروی انسانی متخصص توجه نشود، این برنامه به نحو مطلوبی در کشور اجرایی نمی‌شود.

عباسی با بیان اینکه برای رسیدن به منویات مقام معظم رهبری و کسب رتبه نخست علمی و اقتصادی در افق 1404 باید تربیت نیروی انسانی متخصص بیشتر مورد توجه قرار گیرد، افزود: دولت نهم و دهم نیز تلاش کرده است در این زمینه گام‌های مطلوبی بردارد.

وی با اشاره به اشتغال، ازدواج و مسکن به عنوان شعار اصلی دولت نهم خاطرنشان کرد: در حال حاضر این مجموعه در حال تحقق است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با بیان اینکه برای حل مشکل ازدواج و مسکن باید از مسیر اشتغال عبور کرد، افزود: باید برای ایجاد زمینه اشتغال پایدار نیروهای ورزیده، کارآمد و با مهارت تربیت کرد.

وی بر ضرورت توجه به حرفه‌آموزی در استان تاکید کرد و افزود: در سال جاری نیز برنامه‌ریزی‌های لازم برای توسعه مهارت‌های فنی و حرفه‌ای صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول