اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای آبادان خبر داد

برگزاری نمایشگاه عکس استانی اعتیاد در مرکز فنی و حرفه‌ای آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای آبادان از برگزاری نمایشگاه عکس استانی اعتیاد در مرکز فنی و حرفه‌ای این منطقه خبر داد.

برگزاری نمایشگاه عکس استانی اعتیاد در مرکز فنی و حرفه‌ای آبادان

ارژنگ کوه‌سرخ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: نمایشگاه عکس اعتیاد با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خوزستان و با هدف آشنایی بیشتر اقشار مختلف مردم و ایجاد تنفر از پدیده شوم اعتیاد به ویژه در جوانان و نوجوانان در این مرکز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رویداد فرهنگی آشنایی بیشتر مردم با عواقب و دلایل گرایش افراد به اعتیاد مواد مخدر است، افزود: ما با برپایی این نمایشگاه سعی داریم در معرفی آثار مخرب این پدیده شوم به خانواده‌های آبادانی آگاهی دهیم تا جوانان را بیش از پیش به سوی فعالیت‌های فنی و حرفه‌ای برای پیشگیری از معضلات شوم و دامنگیر اجتماعی سوق دهند.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای آبادان با بیان اینکه در این نمایشگاه جوانان از دریچه دوربین با واقعیات ذلت بار این ماده مخرب روح و جسم آشنا می‌شوند، گفت: از آنجا که بلای خانمان‌سوز اعتیاد در جوامع بشری و در کشور ما یکی از معضلات حل نشده اجتماعی است که تنها راه مقابله با آن هشدار به مردم و آموزش روش‌های پیشگیری از اعتیاد است.

وی اضافه کرد: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای آبادان در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی به کارآموزان خود برنامه‌های متعدد آموزشی را در دستور کار قرار داده که دیگر دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز باید در این خصوص تعامل و همکاری مطلوب را با این مرکز برقرار کنند.

کوه‌سرخ همچنین با اشاره به اینکه این مرکز در فصل تابستان با برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی، جوانان را در گذراندن اوقات فراغتی مؤثر و بازده همراهی می‌کند، عنوان کرد: با توجه به اینکه در فصل تابستان و اوقات فراغت دانش‌آموزان قرار داریم باید با آگاهی دادن به آن در مسیر صحیح، فرزندانمان را از گرایش به سوی تفریحات ناسالم دور کنیم.

وی در پایان با اشاره به برگزاری نمایشگاه عکس در این مرکز گفت: در نمایشگاه سه روزه عکس مرکز فنی و حرفه‌ای آبادان، از شهرهای مختلف استان خوزستان عکس‌های مرتبط با موضوع اعتیاد پذیرفته و ضمیمه می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول