اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

تخصیص 7 میلیارد ریال برای احداث مرکز فنی‌وحرفه‌ای بانوان کنگان

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از تخصیص 7 میلیارد ریال برای احداث مرکز فنی‌وحرفه‌ای بانوان کنگان خبر داد.

تخصیص 7 میلیارد ریال برای احداث مرکز فنی‌وحرفه‌ای بانوان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان تیمور یزدان‌شناس شامگاه یکشنبه در نشست با مسئولان فنی‌وحرفه‌ای شهرستان کنگان اظهار داشت: آموزش یکی از اساسی‌ترین پایه‌های رشد و توسعه جوامع انسانی است و در تمام عرصه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: با آموزش می‌توانیم زمینه لازم برای رشد و بلوغ استعدادهای گوناگون را فراهم آوریم و از این طریق زمینه را برای رشد و تعالی ایران اسلامی در عرصه‌های علمی، صنعتی، فناوری و ... فراهم آوریم و در این ارتباط مسئولان آموزشی باید فعالیتی چشمگیر و نقشی مؤثر ایفا کنند.

یزدان‌شناس بیان کرد: رشد و توسعه علمی میهن اسلامی یکی از بارزترین ویژگی‌های ایران پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است به طوریکه امروز تمام دشمنان و معاندان داخلی و خارجی نظام اسلامی بر پیشرفت‌های علمی ایران اسلامی غبطه می‌خورند.

وی به لزوم آموزش در حوزه‌های فنی در منطقه اشاره کرد و افزود: به دلیل استقرار صنایع نفت و گاز آموزش رشته‌ها و مهارت‌های فنی‌وحرفه‌ای در جامعه امری کاملا ضروری است و می‌تواند زمینه‌ساز تربیت نیروی فنی خلاق و کارآمد به منظور نیروی کاری صنایع فعال در منطقه شود.

این مسئول بیان کرد: فرمانداری کنگان حمایت از عرصه‌های فرهنگی، علمی، صنعتی و ... را از اولویت‌های مهم خود می‌داند و در این راستا با تمام توان از فعالیت‌های مرکز فنی‌وحرفه‌ای حمایت می‌کند.

فرماندار کنگان ادامه داد: به منظور توسعه فعالیت‌های فنی و حرفه‌ای و رفع نیازهای این نهاد در شهرستان کنگان مبلغ 7 میلیارد ریال به ساخت مرکز فنی‌وحرفه‌ای بانوان در شهرستان کنگان اختصاص می‌یابد.

یزدان‌شناس همچنین بیان کرد: تعمیر سیستم چیلر کارگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای در شهرستان کنگان از اهمیتی بالا برخوردار است و مبلغ 200 میلیون ریال به این امر اختصاص می‌یابد.

در این دیدار بهرام مکابری‌پور سرپرست مرکز آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای شهرستان کنگان به بیان مسائل و مشکلات فنی و حرفه‌ای این شهرستان پرداخت و خواستار توجه مسئولان به حل این مشکلات شد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول