اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

خدمت به مستضعفان رسالت حقیقی مسئولان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی خدمت به مستضعفان را رسالت حقیقی مسئولان دانست.

خدمت به مستضعفان رسالت حقیقی مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی بعد از ظهر در مراسم پیگیری مشکلات دستگاه‌های اجرایی شهر بیدستان که در سالن اجتماعات شهرداری این شهر و با حضور مسئولان شهری و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار کرد: رسالت همه مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی رسیدگی به مشکلات و مطالبات مردم شریف ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد: مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکنون خدمات بسیاری را به مردم شریف ایران اسلامی ارائه کرده‌اند و لازم است مسئولان نظام همچنان با جدیت مسیر خدمت‌رسانی به مردم شریف و مستضعفان کشور را دنبال کنند.

حسینی عنوان کرد: مسئولان جمهوری اسلامی ایران مدیون مردم و مستضعفان هستند، چرا که در هر جا که نظام نیاز داشته باشد مردم شریف ایران از این نظام مقدس حمایت کرده‌ و با وجود حمایت مردم و مستضعفان، مسئولان به این جایگاه رسیده‌اند و باید خدمت به مردم و مستضعفان از مهم‌ترین فعالیت مسئولان نظام قرار گیرد.  

همچنین شهردار بیدستان در این مراسم بیان کرد: به دلیل نبود شرایط و امکانات در زمینه‌های مختلف از جمله اشتغال جوانان، مهاجرت مردم این شهر به شهرهای مجاور افزایش یافته است.

در ادامه معاونت فنی اجرایی اداره کل نوسازی مدارس قزوین اذعان کرد: شهر بیدستان با تک‌شیفت شدن مقطع ابتدایی مشکلی ندارد.

عسکر‌علی جوان‌بخت ابراز کرد: شهر بیدستان نیازمند 12 کلاس برای آموزش دانش‌آموزان است که با پرداخت هزینه 300 میلیونی توسط خیرین مدرسه‌ساز آماده‌سازی می‌شود و یا 12 کلاس تخریبی در اختیار ما قرار دهند تا با مرمت آن فضای مناسب برای آموزش دانش‌آموزان فراهم کنیم.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول