اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به پاس افتخارآفرینی در مسابقات جهانی صورت گرفت

تقدیر مسئولان قم از نایب قهرمان مسابقات جهانی یونان

خبرگزاری فارس: مسئولان هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از رزمی‌کار ارزنده‌ قمی و مدال‌آور نقره رقابت‌های جهانی یونان تقدیر کردند.

تقدیر مسئولان قم از نایب قهرمان مسابقات جهانی یونان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بعد از موفقیت ارزنده محمدجواد صادق جوان ارزنده ورزش‌های رزمی قم در مسابقات قهرمانی رده سنی بزرگسالان کیک بوکسینگ جهان در کشور یونان که در جدال با برترین‌های کیک بوکسینگ جهان در اوزان مختلف برگزار شد، این رزمی‌کار افتخارآفرین هنگام بازگشت به شهر مقدس قم مورد تقدیر مسئولان ورزش قم و هیئت ورزش‌های رزمی قرار گرفت.

برای این منظور مهدی اردستانی رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم و جمعی از مربیان و قهرمانان این رشته از چهره شاخص سال‌های اخیر ورزش‌های رزمی قم در سال‌های اخیر و همچنین دارنده مدال نقره رقابت‌های جهانی در کشور یونان استقبال کردند.

این در حالی است که تیم ملی اعزامی فدراسیون ورزش‌های رزمی کشورمان در رقابت‌های کیک بوکسینگ قهرمانی جهان در کشور یونان با درخشش نفرات ملی‌پوش با شایستگی در جمع چهار کشور برتر و جزو تیم‌های برتر رده‌بندی ایستاد و بیش از پنج نشان طلا کسب کرد.

در این رقابت‌ها محمدجواد صادق از جوانان بسیار خوب و خوش‌آتیه ورزش‌های رزمی قم، در وزن منهای 70 کیلوگرم تیم ملی فدراسیون ورزش‌های رزمی کشورمان در رشته کیک بوکسینگ سبک لوکیک، با غلبه بر رقبای مطرح خود به دیدار نهایی صعود کرد اما با قبول باخت در جدال نهایی، در نهایت در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمان مسابقات جهانی یونان شد.

در تلاش برای کسب مقامی شایسته در این رقابت‌ها، صادق در این دوره از رقابت‌ها در دور نخست در سالن پر از تماشاگر یونانی با حریفی از کشور میزبان روبرو شد و نماینده شایسته ورزش‌های رزمی قم و کشورمان بدون اینکه متحمل زحمت شود با شکست رقیب به مرحله بعد صعود کرد.

قهرمان ورزش‌های رزمی کشورمان در رشته کیک بوکسینگ در سال جاری، در دور بعد نماینده افغانستان را از پیش رو برداشت و در دور نهایی مبارزات خود بار دیگر با حریفی از کشور میزبان مواجه شد که این رقابت را با بدشانسی به پایان رساند و در نهایت به مدال نقره بسنده کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول