اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اردبیل:

مسئولان اقدامی در جذب 50 میلیارد تومان اعتبار سفر نکرده‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر اردبیل گفت: مسئولان استان اردبیل قدمی در جذب 50 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته به شهرداری‌های استان در سفر چهارم رئیس جمهور بر نداشته‌اند.

مسئولان اقدامی در جذب 50 میلیارد تومان اعتبار سفر نکرده‌اند

حجت‌الاسلام محمد رضا سرداری امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل با ارائه گزارشی از فعالیت مطلوب و شبانه‌روزی شهردار و مجموعه پر‌تلاش بلدیه و شورای شهر اظهار داشت: روزانه یک هزار و 700 تن به ارزش 170 میلیون تومان در شهر اردبیل تولید و پخش آسفالت را شاهد هستیم که شهرداری در چهار ماه امسال با تامین این نیازمندی و اعتبار موردنظر با بدهی روبرو است ولی به رغم این فشارها کارخانه آسفالت به تولید خود ادامه داده و روی پای خود ایستاده است.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان تیر ماه 105 هزار تن آسفالت در این استان تولید و پخش شده که نسبت به سال گذشته 45 درصد و نسبت به سال ماقبل آن نیز 60 درصد افزایش تولید آسفالت و پخش آن را در سطح شهر اردبیل شاهد هستیم.

رئیس شورای شهر اردبیل یادآور شد: در سفر چهارم هیئت دولت به استان با پیشنهاد شورای شهر و شهرداری و همراهی نماینده ولی فقیه در استان به رئیس جمهور نامه‌ای نوشتیم تا بودجه‌ای را به شهرداری اردبیل اختصاص دهند تا بخشی از کارهای عمرانی و اجرایی سرعت پیدا کند بر اساس این نامه قرار شد 50 میلیارد تومان اعتبار بدهند که بعد‌ها معلوم شد این اعتبار نه تنها برای کل شهرداری‌ها بلکه دهیاری‌ها اختصاص یافته است.

سرداری گفت: بسیاری از استان‌ها که سفر رئیس جمهوری در دور چهارم به آنها دیرتر از اردبیل انجام شد این مبلغ اختصاص یافته از طرف دولت را دریافت کردند اما جای تاسف است که مسئولان استان قدمی در این زمینه برنداشته‌اند و حتی در خصوص پیگیری خود شورای شهر را در جریان امور قرار ندادند.

این مسئول ادامه داد: ما امسال در بودجه 91 از بابت رقم 20 میلیارد تومان وعده داده شده به شهرداری اردبیل پروژه تعریف کردیم که اگر این اعتبار تامین نشود ما در حوزه خدمات شهری و کار اجرایی با مشکل و تنگنا روبرو خواهیم بود.

رئیس شورای شهر اردبیل در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس اظهار داشت: شهرداری اردبیل هم اکنون با برخی مشکلات اعتباری روبرو است به طوری که در ماه‌های گذشته اگر حقوق کارکنان و پرسنل شهرداری به موقع پرداخت می‌شد در پرداختی تیرماه با تاخیر مواجه خواهیم بود و دلیل آن نیز کمبود منابع اعتباری شهرداری و تخصیص بخش عظیمی از اعتبارات به حوزه آسفالت‌ریزی بوده است که انتظار می‌رود با پیگیری نمایندگان استان در مجلس دغدغه فکری در این زمینه برطرف شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول