اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر جیرفت:

مسئولان در زمینه اخذ زیرمیزی برخی پزشکان چاره‌اندیشی کنند

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر جیرفت گفت: با توجه به مشکلات اخذ زیرمیزی توسط برخی از پزشکان مردم با مشکلات درمانی مواجه شده‌اند که باید در این مورد چاره‌اندیشی اساسی انجام گیرد.

مسئولان در زمینه اخذ زیرمیزی برخی پزشکان چاره‌اندیشی کنند

به گزارش خبرگزار ی فارس از جیرفت، عبدالمجید سالاری در جلسه شورای اسلامی شهر جیرفت اظهار داشت: تعدادی افراد در حاشیه شهر از اراضی بیت‌المال برای ایجاد گلخانه استفاده کرده‌اند.

وی مشکل ورزش در شهر جیرفت را بسیار بغرنج دانست و افزود: با توجه به اهمیت این مقوله باید توجه بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

سالاری تصریح کرد: در مورد مشکل زندان شهرستان جیرفت و جابه‌جایی آن تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

وی ابراز داشت: با توجه به مشکلات اخذ زیرمیزی توسط برخی از پزشکان مردم با مشکلات درمانی مواجه شده‌اند که باید در این مورد چاره‌اندیشی اساسی انجام گیرد.

مسئول کمیسیون برنامه و بودجه و حمل و نقل شورای اسلامی شهر جیرفت نیز در این جلسه اظهار داشت: مشکلات مالی شهرداری باید با انجام پیگیری‌های لازم برطرف شود.

شفیقه شفیعی عنوان کرد: با ایجاد کارخانه آسفالت در سطح شهرستان جیرفت علاوه بر منبع درآمد برای شهرداری، مشکل معابر سطح شهر برطرف می‌شود.

وی در بحث مجموعه ورزشی تفریحی بانوان اذعان داشت: باید اعتبار لازم برای احداث پارک بانوان تخصیص داده شود.

مسئول کمیسیون روابط عمومی و اداری شورای اسلامی شهر جیرفت اظهار داشت: یکی از رویداد‌های بی‌نظیر در سطح شهر همدلی نماینده مردم با مسئولان شهرستان است که با بازدیدهایی که از سطح شهرستان داشته، گام‌های بزرگی در راستای وحدت منطقه برداشته است.

محمدعلی امیرمحمودی خاطرنشان کرد: برای احداث اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با وجود تخصیص زمین به آن تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

وی افزود: احداث بزرگ‌ترین پارکینگ در منطقه جنوب کرمان به دلیل کمبود اعتبارات متوقف شده است که باید با پیگیری لازم انجام گیرد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول