اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌‌غربی:

حفظ و توسعه شعائر دینی وظیفه مسئولان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: مسئولان باید نسبت به حفظ و توسعه شعائر دینی میان مردم تلاش کنند.

حفظ و توسعه شعائر دینی وظیفه مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی ملااحمدی ظهر امروز در مراسم رونمایی از تندیس 14 شهید روستای بند ارومیه با اشاره به وظایف مسئولان در قبال مردم، اظهار داشت: اولین و مهم‌ترین وظیفه‌ای که مسئولان در قبال مردم دارند حفظ و توسعه شعائر دینی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا، سرکشی از خانواده شهدا و مستضعفان، بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و سایر خدمات تنها گوشه‌ای از خدمات مسئولان به مردم را نشان می‌دهد و باید در کنار این اقدامات به فکر تامین آرامش و امنیت مردم نیز بود.

ملااحمدی در ادامه با تصریح این نکته که برخی اقدامات ناشایست موجب دلزدگی مردم از مسئولان می‌شود، خاطرنشان کرد: انجام چنین اقداماتی دلیل بر همسویی مسئولان با انجام‌دهندگان آن‌ها نبوده و مردم نیز باید چنین افراد خاطی را از مسئولان خدوم و زحمتکش جدا کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی برقراری امنیت را مهم‌ترین خواسته مردم دانست و ابراز داشت: مسئولان نظام تنها در صورتی می‌توانند موجب خشنودی مردم شوند که امنیت دلخواه اسلام و مسلمین را در جامعه ایجاد کرده و پایه‌ریز آرامش روانی در کشور باشند.

ملااحمدی در پایان با تقدیر از نیروی انتظامی به ‌دلیل اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی، تصریح کرد: مناطق گردشگری و روستاهای همجوار مناطق گردشگری از مهم‌ترین درخواست‌کنندگان اجرای چنین طرح‌ها محسوب می‌شوند که باید مورد توجه فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی و سایر ارگان‌های دخیل در اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی قرار گیرند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول