اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر رسیدگی به امور مساجد خراسان‌رضوی:

مسئولان برای برطرف کردن کمبود فضاهای معنوی و مساجد تلاش کنند

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان‌رضوی گفت: در بسیاری از شهرک‌های جدید استان با کمبود شدید فضاهای معنوی و مساجد روبه‌رو هستیم که مسئولان باید در ارتباط با رفع این مشکل تلاش بیشتری کنند.

مسئولان برای برطرف کردن کمبود فضاهای معنوی و مساجد تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام حسین هائری، ظهر امروز در مراسم غبارروبی و عطر افشانی مسجد آیت‌الله فقیه سبزواری در مشهد، اظهارکرد: مساجد در قرآن، سیره انبیا، سیره علما و بزرگان دین اسلام از جایگاه فوق‌العاده بزرگی برخوردار است.

وی تاکیدکرد: با وجود گسترش علم و ابزار آسایش و رفاه فراوان در جامعه مردم از نظر فکری و دغدغه‌های روزمره زندگی به نوعی دچار ناراحتی‌های اعصاب و روان هستند که یقیناً رسیدن به آرامش معنوی و واقعی در فضای مسجد پیدا می‌شود.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان‌رضوی، افزود: حضور اقشار مختلف مردم در مسجد از ضروریات جامعه است و آرامش واقعی، لذت معنوی و زندگی همراه با سعادت در مسجد و ارتباط با خدا کسب می‌شود.

هائری ادامه داد: در خراسان‌رضوی به معنای واقعی مساجدی زیبا، آباد و ائمه جماعتی توانمند وجود دارد که باید توسط هیئت امنا، بسیج و همفکری مجموعه‌های فرهنگی، مساجد را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان جامعه رونق دهیم.

وی با اشاره به آبادی مساجد که سبب خلوتی مراکز خلاف می‌شود، تصریح کرد: با ساختن مساجد درب زندان‌ها خودبه‌خود بسته می‌شود و مسجد سبب کاهش جرایمی مانند دزدی، موادمخدر و  کاهش آسیب‌هایی مانند طلاق است.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان‌رضوی گفت: همچنین آرامش مهم‌ترین گمشده بشریت در فرهنگ حضور در مسجد تقویت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در بسیاری از شهرک‌های جدید با کمبود شدید فضاهای معنوی و مساجد روبه‌رو هستیم که مسئولان باید در ارتباط با برطرف کردن این مشکل تلاش بیشتری کنند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول