اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرستان بستان‌آباد:

سستی مسئولان در انجام وظایف قابل گذشت نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز قابل گذشت نیست که مسئولی با اشتباه یا سستی در اجرای وظایف خود برای مردم دردسر ایجاد کند.

سستی مسئولان در انجام وظایف قابل گذشت نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بستان‌آباد، غلامرضا نوری صبح امروز در همایش روحانیون و هیئت امنای مساجد شهرستان بستان‌آباد با اشاره به انواع تهدید و تحریم‌ها علیه کشورمان، با اشاره به تهدیدها و تحریم‌های دشمنان علیه کشورمان اظهار داشت: دشمنان سعی می‌کنند با آخرین حربه‌ خود حلقه‌های محاصره اقتصادی را برای مردم ایران تنگ‌تر کنند که باید تلاش شود به صورت بسیج‌گونه از این تحریم‌ها سربلند بیرون بیاییم.

نوری با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات مجلس و پشتوانه مردم از ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: بعضی از مشکلات با سستی و کوتاهی بعضی از مسئولان کشور صورت می‌گیرد که باید سعی شود در چنین برهه‌ای از زمان دچار اشتباه و سردرگمی نشوند.

وی ادامه داد: با مدیریت داخلی و عوامل و امکانات داخلی می‌توانیم گرانی‌ها را کنترل کنیم که سعی خواهیم کرد این موضوع را با اتمام تعطیلات مجلس در هفته آینده بررسی کنیم.

نوری با اشاره به توان بالای دستگاه‌های اطلاعاتی کشورمان و اذعان سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه بر توانمندی سربازان گمنام در کشف انواع توطئه‌ها و دستگیری عوامل ترورهای دانشمندان هسته‌ای، گفت: به برکت انقلاب اسلامی جوانان و سربازان گمنام پرورش یافته از مساجد، به چنین پیروزی‌های دست می‌یابیم.

وی به نقش روحانیون و هیئت امنای مساجد در جذب جوانان برای مساجد گفت: به همان اندازه که از نسل جوان غافل شویم، دشمن در کمین جوانان ما بوده و برای بی‌هویتی آنها برنامه‌ریزی خواهد کرد.

نوری با اشاره به نقش متولیان فرهنگ در کشور افزود: باید تلاش شود کالاهای فرهنگی و فیلم‌هایی که در کشور تولید می‌شود سازگار با ارزش‌های اسلامی و کشورمان باشد.

وی گفت: متاسفانه بعضی از فیلم‌ها جنبه فرهنگی نداشته و شاید در مواقعی دچار انحراف نسل جوان می‌شود.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول