اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جوکار:

مسئولان نظام آموزشی برنامه‌ریزی به موقع و هدفمند داشته باشند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس از مسئولان نظام آموزشی خواست تا برنامه‌ریزی به موقع و هدفمند برای ساختار آموزشی داشته باشند.

مسئولان نظام آموزشی برنامه‌ریزی به موقع و هدفمند داشته باشند

 به گزارش گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدصالح جوکار صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد با بیان اینکه دانش‌آموزان به تعبیر امام خمینی (ره)، آینده‌سازان کشور اسلامی هستند، اظهار داشت: همه زیرساخت‌های برای ارائه آموزش‌های اصولی به آینده‌سازان باید فراهم شود.

وی با بیان اینکه نظام آموزشی نیازمند تغییر و تحولات جدی است، اظهار امیدواری کرد: با طرح تحول بنیادین که چندی است در نظام آموزشی مطرح شده، مشکلات برطرف شود.

جوکار از مسئولان خواست: طرح تحول بنیادین نظام آموزشی باید با مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تعلیم و تربیت سهم به سزایی در توسعه و پیشرفت کشور دارد، عنوان کرد: مسئولان نظام آموزشی با برنامه‌ریزی به موقع و هدفمند برای آینده‌سازان این مرز و بوم زمینه پیشرفت کشور را بیش از پیش فراهم کنند.

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طرح تحول بنیادین نظام آموزشی باید با مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد، خاطرنشان کرد: طرح تحول بنیادین نظام آموزشی حاصل نظرات کارشناسان و پژوهشگران حوزه تعلیم و تربیت است که باید با فراهم کردن امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن، نقاط مثبت این طرح را آشکار کنند.

جوکار تصریح کرد: استان یزد به عنوان شهر دارالعباده و دارالعلم در سطح کشور شهرت دارد و برای تداوم این دو برند باید تمام تلاش خود را به کار گیریم.

فرماندار یزد نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارش از عملکرد شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد گفت: شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد تاکنون توانسته طرح‌هایی خوبی را در زمینه آموزشی، پژوهشی، خدماتی و ... تصویب کند.

عزیزالله سیفی در مورد اجرای نظام  3-3-6 در شهرستان یزد اظهار داشت: نکته در اجرای طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش تامین اعتبار برای ایجاد فضای مطلوب و تجهیزات مدارس است.

مدیرکل امور اتباع خارجی استان یزد نیز در این نشست از ساماندهی اتباع بیگانه در استان یزد خبر داد و گفت: صدور کارت هویت برای اتباع بیگانه آغاز شده و شرط تحصیل دانش‌آموزان اتباع خارجی با ارائه این کارت خواهد بود.

هادی هادی‌نسب با بیان اینکه پذیرش دانش‌آموزان اتباع بیگانه در مدارس بدون رؤیت این کارت‌ها غیرمجاز است، افزود: برای ساماندهی وضعیت اتباع بیگانه لازم است شورای آموزش و پرورش، دریافت کارت هویت و پاسپورت دانش‌آموزان بیگانه را الزامی کند.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول